خطرناک ترین سلفی های دنیا متعلق به چه کسانی است

دسته بندي : 💥 سرگرمی,عجایب
تاريخ : 26 تیر

خطرناک ترین سلفی های دنیا

خطرناک ترین سلفی های دنیا می توانند در عین حال جذاب ترین سلفی های جهان نیز لقب گیرند. فضای ملموس سلفی گرفتن این روز ها به یک تب و تاب در میان افراد مشهور و عادی تبدیل شده است. بر این اساس می توان سلفی را یک تفریح جذاب نیز معرفی کرد.

خطرناک ترین سلفی های دنیا متعلق به چه کسانی است, پورتال خبری فرهنگی گهر

منشا روانیی و روحیی گرفتن عکس سلفی چیست و چه عامل سبب کشش افراد به این کار می شود؟

آنچه یک فرد در مورد شخصیت خود توصیف می‌کند، تا حد زیادی هماهنگ با حالتی است که از خود سلفی می‌گیرد. محققان سنگاپوری، ۱۲۳ کاربر مشهور در امر ثبت سلفی را در سایت Sina Weibo که یک پلت‌فرم محبوب میکرو وبلاگ‌نویسی چینی است، بررسی کردند.

شرکت‌کنندگان یک آزمون شخصیت‌شناسی را انجام دادند و سپس گروهی جداگانه از ۱۰۷ دانشجو آن‌ها را ارزیابی کردند. به گفته محققان، سلفی شرکت‌کنندگان کاملا با خود-ارزیابی آن‌ها در مورد شخصیت‌شان مرتبط بود.

دانشمندان از ۱۳ جنبه ثبت سلفی برای تولید یک روش‌شناسی شخصیتی استفاده کردند. به گفته آن‌ها، افرادی که از چهره اردکی در سلفی استفاده می‌کنند، از بی‌ثباتی عاطفی بالایی برخوردار بوده و احتمالا عصبی هستند.

به گفته محققان، افرادی که محل ثبت سلفی خود را پنهان می‌کنند، بسیار نگران حریم خصوصی‌شان هستند.

یافته‌ها همچنین نشان داد، اگر دوربین در زاویه پائین گرفته شود، فرد سازگارتر بوده و اجتماعی‌تر محسوب می‌شود.

در صورتی که در تصاویر سلفی خود لبخند زده یا می‌خندید، برای مواجهه با تجربیات جدید کاملا آماده بوده و همچنین عاشق خندیدن هستید.

بر اساس این پژوهش، افرادی که مستقیما به دوربین نگاه می‌کنند، از اعتماد بنفس بسیار بالایی برخوردارند.

بسیاری از افراد تمایل دارند برای آنکه تفاوت خود را نسبت به دیگران نشان دهند، عکس‌های سلفی را در موقعیت‌های خطرناک تهیه کنند. مرکز Daily Mail بر اساس بررسی‌های خود خطرناک‌ترین عکس‌های سلفی سال را منتشر کرده است.

معرفی خطرناک ترین سلفی ها

«اِروین پونکار» با استفاده از دسته مخصوص سلفی در بالای برج تلویزیون در شهر تارتو استونی در ارتفاع ۱۸۳ متری عکس گرفته است.

«تیاگو کورِرا» از بازوی مجسمه حضرت مسیح در شهر ریودوژانیرو برزیل در ارتفاع ۳۸ متری عکس سلفی گرفته است

«ولادیمیر سیدوروف» و «ایوان کوزنسوف» که خود را بَتمن روسیه می‌نامند، در ارتفاع ۴۲۰ متری برج شانگائو در چین عکس سلفی گرفته‌اند.

«پاول اسمیرنوف» و «اوزکان ایپار» که سنگنورد هستند، در ارتفاع ۳۵۰ متری برج «یاوز سلطان» در شهر استانبول ترکیه عکس سلفی گرفتند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي