خطاهای رایج دختران دم بخت

تاريخ : 14 فروردین

در این مقاله خطاهای رایج دختران دم بخت در انتخاب همسر را برگزیده ایم که امیدواریم مفید باشند. با سایت گهر همراه باشید.

.

خطاهای رایج دختران دم بخت, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آنها مجرد نیستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه مند نیستید. اما به هر حال، آشنایی با یک مرد خوب می تواند یک فرصت باشد. وقتی با یک مرد مناسب آشنا شدید، با او رفت و آمد داشتید و این ایده که مرد مجرد مناسبی باقی نمانده در ذهنتان از بین رفت، متوجه خواهید شد که توجه چه کسی را به خود جلب کرده اید. در حقیقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهید شد افراد مناسب زیادی وجود دارند که به آشنایی با شما علاقه دارند. دختران مجرد عموما ۶ اشتباه اساسی در انتخاب خود و نگاهشان به ازدواج دارند که باعث می شود همیشه تنها بمانند:

۱- کار و دیگر هیچ

.

خیلی وقت ها دختران مجرد غرق کار می شوند. کسب و کاری برای خودش راه می اندازند و همین باعث می شود که به شدت در کارشان گرفتار شوند. با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با آنها بسته است، چرا که تمام زندگیشان در کار خلاصه شده.

۲- همه را با یک چوب می رانند

.

بعضی دختران فکر می کنند اگر مردی به آنها علاقه مند شده است، حتما مشکلی در او وجود دارد. این افکار باعث می شود که مردهای مناسب زیادی را از دست بدهند، قبل از اینکه حتی یک بار به آنها فرصت داده باشند. برخی از دختران یاد گرفته اند همیشه گارد بسته داشته باشند و در مقابل هر موجود مذکری از خود دفاع کنند چون می ترسند مردها به آنها آسیبی برساند. آنها می گویند هیچ مردی نباید نزدیک شان شود چون احتمالا ریگی به کفشش است.

دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم

۳- وقت ما گذشته

.

برخی دختران وقتی ۲۵ یا ۳۰ سالگی را رد می کنند، فکر می کنند که زمان عاشق شدن، ازدواج و بچه دار شدن شان گذشته است. این دقیقا همان جایی است که اشتباه می کنند. درست است که زمان ازدواج و بچه دار شدن، پیش بینی شده است، اما در قرن بیست و یکم زندگی ما کمتر قابل پیش بینی است، که البته این نکته مثبتی است. دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم. ما هر لحظه در مناسب ترین زمان زندگی خود هستیم. بله، درست است که بیولوژی بدن همیشه ما را همراهی نمی کند، اما اگر شما واقعاً می خواهید صاحب خانواده شوید و بدن شما دیگر این اجازه را به شما نمی دهد که بچه های خودتان را داشته باشید، به این معنا نیست که این خواسته شما برآورده شدنی نیست. می توانید با پذیرفتن سرپرستی یک کودک، تشکیل خانواده دهید.

۴- آنها مردان مناسب را نادیده می گیرند

.

وقتی یک دختر مجرد باور می کند که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد، همه چیز پیرامونش روی این موضوع صحه می گذارد. به همه کسانی که فکر می کنند همه مردان خوب ازدواج کرده اند پیشنهاد می کنیم که این احساس را که دوست دارند تصدیق شوند کنار بگذارند و به جای آن، به شادی، خوشبختی و تمایلشان توجه کنند. واقعیت این است که مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آنها مجرد نیستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه مند نیستید. اما به هر حال، آشنایی با یک مرد خوب می تواند یک فرصت باشد. وقتی با یک مرد مناسب آشنا شدید، با او رفت و آمد داشتید و این ایده که مرد مجرد مناسبی باقی نمانده در ذهنتان از بین رفت، متوجه خواهید شد که توجه چه کسی را به خود جلب کرده اید. در حقیقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهید شد افراد مناسب زیادی وجود دارند که به آشنایی با شما علاقه دارند.

۵- دختران فراری

.

گاهی دختران جوان منتظرند مرد مناسب پا پیش بگذارد. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها پا به فرار می گذارند و از او دور می شوند. این کاملاً طبیعی است. زمانی که دختر مجردی در تمام رابطه هایی که داشته شکست خورده باشد و دچار ناامیدی، افسردگی و بی توجهی عاطفی شده باشد، این عکس العملی است که نشان خواهد داد. اما به هرحال، اگر او بخواهد نتیجه ای از روابط خود بگیرد، باید این رفتار خود را کنار بگذارد.

هنگامی که شما با مردی مناسب آشنا می شوید، ممکن است ابتدا اظهار علاقه و توجه او برای شما دشوار باشد، چرا که قبل از این تجربه اش را نداشته اید. اما حالا زمان آن رسیده است که این دشواری را تحمل کنید. به خودتان اجازه بدهید رابطه جدیدی تجربه کنید. تجربه را به بدبینی تبدیل نکنید. اگر خودتان یا اطرافیانتان در گذشته شکست هایی در زندگی شان داشته اند دلیل نمی شود که شما هم چنین شکستی را تجربه کنید و یا در انتخاب و ارزیابی طرف مقابل دچار سخت گیری و وسواس شوید. تیزبینی و زیرکی متعادل برای یک انتخاب مناسب کافی است. لازم نیست از ابتدا با منفی اندیشی مثل یک کارآگاه عمل کنیم.

۶- ملاک های من کجاست؟

.

گاهی دختران مجرد وقتی برای ازدواجشان دچار مشکل می شوند، سردرگم می مانند که شاید معیارهای درستی برای ازدواج ندارند. آنها حتی شک می کنند که شاید خودشان واجد شرایط مطلوبی نیستند و به همین دلیل سعی می کنند مدام خودشان و معیارهایشان را عوض کنند. این بدترین کاری است که می توانید انجام دهید چون شخصیت بی ثبات و متغییری پیدا خواهید کرد که هیچ کس جذب آن نمی شود. حتی اگر شخصیت واقعی شما با برخی از مردها هماهنگ نباشد، با کنار گذاشتن آن و روی آوردن به یک شخصیت متزلزل و متغیر دیگر هیچ مردی، مطلقا هیچ مردی مایل نخواهد بود با شما آشنا شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي