خرید بیمه گوشی

خرید بیمه گوشی

می تونیم بگیم امروزه خرید و فروش گوشی بروزترین مساله در هر مقطعی از زمان و در هر نقطه‌ ای از دنیاست چرا که هر روز و هر ساعت تغییرات جدیدی در دنیای فناوری و ارتباطات به وجود میاد و گوشی های جدیدی به بازار وارد می‌ شه اما بدون شک امروزه بیشتر کاربران به هنگام خرید گوشی همراه معمولا سر دو راهی قرار می‌ گیرن؛ گوشی مورد نظر خودشون رو با گارانتی خریداری کنن یا بدون گارانتی؟ اصلا گارانتی‌ های ایران چه سرویس‌ هایی رو ارائه میدن؟ و یا به غیر از گارانتی ها آیا از از بیمه های گوشی استفاده کنند یا خیر؟! آیا گارانتی جوابگوی صدمات وارده به گوشی نیست که باید گوشی را بیمه کرد !!!

درباره گارانتی گوشی

علاوه بر دشواری های انتخاب مدل و برند مناسب با توجه به تنوع بسیار گوشی ها تو این حوزه، مشتریان ایرانی باید با مشکلات عدیده دیگه ای هم دست و پنجه نرم کنند که از جمله این مسایل بازار داغ قاچاق گوشی، انتخاب گارانتی مطمئن و بی‌ اعتمادی به قیمت‌ هایی که تو هر مغازه‌ ای متفاوت هست.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا امروز اول به بررسی ویژگی های گارانتی‌ اصلی گوشی‌ های هوشمند تو ایران بپردازیم و بعد تفاوت اون رو با بیمه بررسی کنیم.

به عنوان مثال اگه کاربر گوشی های سامسونگی باشید، حتما با این موضوع مواجه شدین که تو بازار گارانتی‌ های مختلفی برای این برند وجود داره اما بد نیست بدونین که تمامی شرکت‌ های سرویس‌دهنده (مایکروتل، سامتل و هماهنگ) تحت حمایت و پشتیبانی شرکت همراه سرویس خاورمیانه هستن؛ با این وجود گارانتی اینترنشنال (همراه سرویس خاورمیانه) به مدت یک هفته گوشی‌ شما رو در قبال بروز هرگونه مشکل تعویض می‌ کنه اما تو بقیه گارانتی‌ ها مثل مایکروتل و سامتل مدت تعویض گوشی 3 هفته بیشتره و دلیل اصلی تفاوت قیمت ها همین هست.

برخی از قوانین و شرایط گارانتی در ایران عبارت است از ارائه 18 ماه خدمات رایگان برای گوشی‌ ها و تعویض در صورت غیرقابل تعمیر بودن اما فراموش نکنین که ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می‌ شه:
– استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن گوشی از شکل عادی
– خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تایید نشده از سوی شرکت
– اقدام به سرویس و یا هرگونه تعمیر در محصول توسط افراد غیر مجاز
– ضربه‌ خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
– تغییر با دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
– نصب هرگونه نرم‌ افزار و برنامه غیرمجاز

حال خدمتی جدید ارائه شده توسط شرکت های بیمه گذار

به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت ها و مراکز فروش گوشی تلفن همراه علاوه بر کارت گارانتی گوشی تلفن همراه، کارت بیمه گوشی نیز به خریداران محصولات توسط بیمه گذار قابل عرضه می باشد .  این کارت خساراتی علاوه بر آنچه در کارت گارانتی تعریف شده است را مورد پوشش قرار می دهد که در بیمه های مختلف و شرکت های بیمه گذار متفاوت می باشد.

بیمه گذارهای مختلف مثل : بیمه ملت ـ بیمه معلم ـ بیمه پارسیان ـ بیمه سامان ـ بیمه البرز و…

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه