خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟

تاريخ : 14 مهر

به تازگی خبرهایی مبنی بر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی شنیده می شود که در ادامه به جزییات این خبر می پردازیم.

خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعاتی پیش اخباری مبنی بر مرگ حمیرا خواننده زن ۷۱ ساله ایرانی که در حال حاضر ساکن خارج کشور می باشد در گروه های مختلف فضای مجازی منتشر گردید که بلافاصله با انتشار پستی تسط خود وی در فیس بوک شخصی اش این خبر را تکذیب نمود.
خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟, پورتال خبری فرهنگی گهر
وی نوشت : به شایعات توجه نکنید من خوب تر و سلامت تر از همیشه هستم و تا زمانی که به ایران نیامدم و همه شما را در آغوش نکشم از دنیا نخواهم رفت
خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟, پورتال خبری فرهنگی گهر
خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟, پورتال خبری فرهنگی گهر
ازدواج حمیرا با پرویز یاحقی
حمیرا مدت ۸ سال همسر آهنگساز بنام ایرانی، پرویز یاحقی بود که در این دورهٔ زناشویی، آثار ماندگاری با شعرهایی از بیژن ترقی و آهنگ‌هایی از یاحقی، مانند «مرا نفریبی»، «هدیهٔ عشق»، «بهار نورسیده»، «مرا تنها نگذاری»، «پنجره‌ای به باغ گل»، و… اجرا کرده‌است. وی بعد از چند سال، به‌دلیل مشکلات ویژه‌ای که برایش در زندگی پیش آمد، از پرویز یاحقی جدا شد.
همسر سوم وی، که تاجر کراوات بود، پس از انقلاب عملاً بیکار شد. حمیرا تا اواسط سال ۶۰ خورشیدی در تهران ماند و بعد به یکی از شهرهای شمالی نقل مکان کرد .
خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟, پورتال خبری فرهنگی گهر
بعد بدون اینکه مورد حمایت همسرش قرار گیرد، در اواخر سال ۱۳۶۰ به تنهایی و به صورت ناشناس با گریم در قالب یک پیرزن به همراه دختر دو ساله‌اش، هنگامه، از مرز افغانستان از ایران خارج شد و به پاکستان رفت؛ از آنجا به اسپانیا و پس از آن به کاستاریکا در آمریکای مرکزی رفت.
وی در کاستاریکا دچار افسردگی شدید شد. به صورتی که مدت یک سال تحت درمان روانپزشک بود. شوهر وی در این میان بدون توجه به همسر و فرزندش مستقیماً به آمریکا مهاجرت کرد.
حمیرا با کمک همسر پسر عمویش، هما میرافشار، به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرد و با حمایت احمد مسعود کار هنری خود را از سر گرفت. در سال ۷۸ خورشیدی به تومور مغزی دچار شد که به‌صورت معجزه‌آسایی از اتاق عمل نجات یافت. وی هم‌اکنون در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. منوچهر

    منم یه زمان گوش میدادم
    ولی از وقتی فهمیدم چه خائنی هستش ، لعنت فرستادم بهش !
    پیشنهاد می کنم گوش #ندین ، چون واقعا هیچی بهتون نمی رسونه …

  2. صلح دوست

    دروغه محضه ، حمیرای عزیز به ایران خواهد آمد ودر ۱۲۰ سالگی انشاءالله به بهشت برین سفر خواهد کرد آنهم با استقبال خداوند متعال و ملّت فهیم وهنردوست ایران
    حقیقت امر اینه که از ۸۴ میلیون و۵۵ هزار نفر جمعیّت ایران ۸۴ میلیون و ۵۴۹ و ۹۹ نفر حمیرا را را دوست دارند و آن یک نفر انشاءالله بزود ی خواهد مرد .
    درود و سلام بر حمیرا ( پروانه امیر افشاری عزیز)
    خداوند پشت وپناهت باشد ای صدای آسمانی

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي