خبرهایی از آخرین وضعیت محمدرضا شجریان

تاريخ : 9 فروردین

همانطور که می دانید محمدرضا شجریان مدتی است در بستر بیماری است. در این مطلب خبرهایی از آخرین وضعیت محمدرضا شجریان را منتشر می کنیم.

خبرهایی از آخرین وضعیت محمدرضا شجریان, پورتال خبری فرهنگی گهر

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.
علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها برای درمان خود در خارج از کشور به سر می برد، گفت: بنده از چندی پیش در جریان بیماری استاد قرار داشتم و به طور مستمر پیگیر احوال ایشان بودم و تا آنجا که آگاهی دارم وضعیت عمومی‌شان خوب است و خوشبختانه به طور کامل مشغول تکمیل مراحل درمانی خود هستند.

وی ادامه داد: قبل از سفر استاد ملاقاتی داشتيم که خوشبختانه حال مساعدی داشتند و اميدواريم که در سال ۹۵ بعد از پایان مراحل درمانی فعالیت های هنری را از سر بگيرند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: محمدرضا شجریان از جمله بزرگان و نام آوران عرصه موسیقی است که برای اعتلای موسیقی کشورمان تلاش های زیادی را انجام داده است و امیدوارم با بهبود حال جسمانی، شاهد فعالیت های دوباره‌شان در عرصه موسیقی باشیم.

محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی همزمان با فرا رسیدن سال نو با انتشار پیام تصویری با چهره ای متفاوت از خود از طی مراحل تکمیلی درمان خبر داده بود.
این در حالی است که بخش خبری ساعت بیست شبکه چهارم سیما شنبه شب هفتم فروردین ماه با پخش گزارشی از محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی از فرآیند مراحل درمانی این دو هنرمند توضیحاتی را ارائه داد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي