خانواده های بچه دار چطور باید سفر کنند؟

خانواده های بچه دار چطور باید سفر کنند؟

 

خانواده های بچه دار چطور باید سفر کنند؟

 

این ماه و ماه آینده خیلی ها با خانواده هاشون سفر می کنن. اگر شما هم یکی از این خیلی ها هستین و برای بار اوله که با بچه کوچیک سفر می کنید، این نکات در این بخش سایت گهر می تونه بهتون کمک کنه که تصمیم های بهتری بگیرید. سفر با بچه ها هم می تونه به اندازه سفر های دیگه لذت بخش باشه. فقط کمی هماهنگی بیشتر نیاز داره.

تا جایی که می شه همه چیز رو از قبل رزرو کنید

.

سفری که بدون رزرو و زمانبندی باشه خیلی هیجان انگیز تره، درسته. ولی بچه ها حوصله این هیجان ها رو ندارن. می خوان زود به هتل برسن و ببینن چه چیز های مجانی توی هتل هست که می تونن بردارن. (اصلا خجالت نکشید، همه مون اینجوری بودیم):دی پس از قبل اصلی ترین نیاز های سفر رو آماده کنید.

حواستون به لباس بچه ها باشه

.

یکی از چیزایی که اهمیت زیادی داره، اینه که لباس راحتی مناسب هر فصل رو انتخاب کنید و هیچوقت دمپایی راحتی برای سفر های کنار ساحل و دستکش برای سفر به مناطق سرد رو فراموش نکنید. همین نکته می تونه سفر رو به راحتی برای بچه ها سخت کنه. و بله، شن های ساحل برای پاهای بچه ها زیادی زبره.

دستتون رو خالی کنید

.

در سفر های هوایی پیشنهاد می کنیم که تا جایی که امکان داره وسایلی که در حین سفر نیاز ندارید رو به بخش بار هواپیما تحویل بدین. یک کیف کوچک از وسایل لازم برای بچه ها می تونه کافی باشه.

از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید

.

اگر بچه بالای ۵ سال دارید، این رو بدونید که ماشین برایش جذابیت زیادی نداره، وسایل نقلیه ای مثل قطار و کشتی بیشترین لذت رو به بچه ها میده. بعلاوه اینکه شما هم لازم نیست رانندگی کنید و می تونید همه وقتتون رو با خانواده سپری کنید.

یک دوربین به کودکتان دهید

.

هیچ کس دوست نداره که دوربین حرفه ای و گرونش رو بده دست بچه ای که هنوز توانایی درک ارزش اون وسیله رو نداره و بعلاوه اینکه بچه ها می تونن لذت عکاسی رو با یک دوربین ساده ارزون قیمت تجربه کنن. اینکه ببینید چه تصاویری از نگاه خودشون می گیرن می تونه شما رو متعجب کنه.

اگر بچه تون رو گم کردین

.

بچه ها بازیگوشن، کاریش هم نمیشه کرد. پس آماده باشید که توی یکی از بازار های بزرگ یا پارک های شهر مقصد گمشون کنید. برای اطمینان، اطلاعات تماستون رو روی کارت بنویسید و توی جیبش قرار بدین و اگر مشکلی با هزینه کردن ندارید، ارزشش رو داره که یک دستگاه جی پی اس مخصوص کودکان تهیه کنید.

هنوز براشون زوده که خودشون ساکشون رو بچینن

.

بار ها پیش اومده که جلوی گیت فرودگاه از توی کیف بچه ها وسایلی رو خارج کردن که می تونسته دردسر ساز بشه. عروسک و ماشین اسباب بازی و این وسایل رو بذارید خودشون انتخاب کنن ولی وسایل اصلی رو خودتون جمع کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه