حمله ایرانی ها به فیس بوک مسی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 16 آذر

پس از قرعه کشی جام جهانی و قرار گرفتن نام ایران در گروه آرژانتین و نیجریه و بوسنی، هموطنان‌مان که نشان داده اند در شبکه‌های اجتماعی تحرک زیادی دارند به صفحه “لیونل مسی” حمله کرده و با کامنت های عجیب خود، حسابی از خجالت ستاره بارسلونا درآمدند.

در این کامنت ها بیش از همه به مصاف لیونل مسی و هاشم بیک زاده اشاره شده بود و به حالت طنز از طرف مدافع چپ تیم ملی برای او کری خوانی می کردند.

عکس زیر مربوط به آخرین وضعیت صفحه لیونل مسی است که شما تنها یک کامنت از ایرانی‌های عزیز را زیر این استاتوس می بینید زیرا کامنت های بعدی قابل چاپ نبود.

حمله ایرانی ها به فیس بوک مسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این هجوم دسته جمعی، کاربران ایرانی با زبان فارسی، فینگلیش و بعضا انگلیسی کامنت های عجیب و خنده داری را برای مسی نوشتند. یکی ادعا کرده بود او برای تقابل با بیک زاده باید حتما از ویتامین C استفاده کند. عده دیگر هم به شوخی نوشتند او هیچ شانسی برای گلزنی مقابل ایران ندارد. البته در این بین به قضیه قطع شدن آب هم اشاراتی شده بود!

مضمون برخی دیگر از کامنت ها را برای شما نوشته ایم: «مسی من فردا امتحان میان ترم دارم!»، « مسی منو ادد کن من بلاکم کارت دارم!»، «مسی، هر چی باشی هاشم ما می خورتت!»
این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیش از این هم در جریان مسابقات لیگ جهانی والیبال، کاربران ایرانی فیس‌بوک در صفحه “زایتسف” ستاره تیم ملی ایتالیا اقدام مشابهی را انجام داده بودند.

 

منبع: جام نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي