حمایت رامبد جوان از نگار جواهریان و مسئولان جشنواره

تاريخ : 5 اردیبهشت

حمایت رامبد جوان از نگار جواهریان و مسئولان جشنواره. برای خواندن ادامه خبر، این مطلب گهر را تا پایان مطالعه نمایید.

حمایت رامبد جوان از نگار جواهریان و مسئولان جشنواره, پورتال خبری فرهنگی گهر

رامبد جوان که امسال با فیلم سینمایی «نگار» در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، در این‌باره گفت:
«حضور «نگار» در جشنواره اتفاق خوبی است و من استقبال می‌کنم. از اینکه فیلمم در هر جشنواره‌ای، البته جشنواره‌های معقول و خوب حضور داشته باشد، خوشحال می‌شوم. جشنواره جهانی فجر جشنواره کشور خودمان است و بدیهی است که برایم اهمیت دارد فیلمم در آن باشد. جشنواره‌های معتبر دیگر هم اگر باشند ما استقبال می‌کنیم. آقای اطبایی مدیریت پخش بین‌المللی فیلم «نگار» را بر عهده دارند و و چون ایشان در کارشان خبره هستند، من اطمینان کامل به برنامه‌ریزی‌هایشان دارم اصلا نمی‌پرسم که چه می‌گذرد، ولی می‌دانم که اتفاق‌های خوب در راه است.»

این کارگردان درباره حضور بین‌المللی «نگار» در دیگر جشنواره‌ها توضیح داد:
«این فیلم حتما در جشنواره‌های دیگر بین‌المللی نیز حضور دارد اما جزئیات هنوز مشخص نشده است که من چیزی را اعلام کنم.»

جوان همچنین برگزاری جشنواره امسال جهانی فجر را مثبت ارزیابی کرد و گفت:
«جشنواره امسال خوب شروع شده و امروز دومین روزی است که در کاخ جشنواره حضور پیدا کردم. ولی همه اخبار جشنواره را دنبال می‌کنم. از همه کسانی که در این جشنواره فعال هستند و مشغول‌اند از نگار جواهریان گرفته تا آقای کیانیان، آقای شجاع نوری و خود آقای میرکریمی می‌شنوم که راضی هستند.»

او همچنین درباره شیوه برگزاری جشنواره امسال نیز عنوان کرد:
«به نظرم امسال آقای میرکریمی و تیم‌شان سیستماتیک و درجه یک کار کردند و تلاش‌هایشان قابل تقدیر و تحسین است. اصلا نباید به دست‌اندرکاران و مسئولان غر زد. به نظرم به کسی که همه تلاشش را می‌کند تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق بیفتد و چیزی را تغییر دهد، نباید خرده‌ای گرفت. آقای میرکریمی در تلاش هستند تا مسائلی را تغییر دهند و بنیادی هم کار می‌کنند، از چنین کسی باید قدردانی شود و تحسین‌اش کرد. تیم آقای میرکریمی در تلاش برای محقق شدن این موضوع هستند و به نظرم هر کسی که غر می‌زند یا ایراد می‌گیرد خودش نحوه تغییر کردن یا تغییر دادن را بلد نیست یا احتمالا مخالف تغییر است.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي