حضور گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم فجر! / عکس

آخرین باری که فیلمی از گلشیفه فراهانی در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد پنج سال قبل بود که در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر او با «درباره الی» به جشنواره آمد. بعد از آن وی از ایران مهاجرت کرد و کوشید شانس خود در بازیگری را در آن سوی دنیا بیازماید.

حضور گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم فجر! / عکس

این آزمودن که با خطاهای فراوان روبرو بود سبب ساز آن شد که حواشی بسیاری در ایران با انتقاد از فعالیتهای او در فیلمهای آن طرفی به وجود آید و شرایط برای بازگشت دوباره او به ایران مشکل شود. با این حال رضا عطاران با فیلم «رد کارپت» بار دیگر شرایط بازگشت گلی به سینمای ایران را فراهم کرد.

عطاران در «رد کارپت» که داستان آن درباره سفر یک سیاهی لشگر به جشنواره کن برای دیدار با اسپیلبرگ است در نمایی کوتاه که به نمایش پوسترهای فیلم حاضر در بخشهای مختلف کن مربوط می شود به آرامی دوربین را از روی یکی از پوسترهای فیلمهای جشنواره که تصویری از این بازیگر سفرکرده در محوریت آن قرار دارد می گذراند.

حضور گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم فجر! / عکس

این پوستر همان فیلمی است که در «رد کارپت» به نمایش درآمد

اینجاست که تماشاگران کاخ جشنواره به وجد آمده و شروع می کنند به کف و سوت زدن برای عطاران. به گزارش شبکه ایران در «رد کارپت» پوستر یکی از تازه ترین فیلمهای گلی با عنوان «سرزمین  فلفلی محبوب من» که ساخته کارگردانی ایتالیایی-کرد به نام «هانر سالیم» است نشان داده می شود.

از آن سو بازیگر اصلی کار با متلکهایی که نثار سلحشور، سریال «یوسف پیامبر»، فیلم «ملک سلیمان» و پروژه های فاخر می کند سعی دارد بخشی از حس و حالی منفی که مخاطبان درباره اظهارنظرات آدمی مانند سلحشور دارند را بروز دهد. این بخشهای فیلم هم به شدت با تشویق حضار روبرو شد.

منبع: شبکه ایران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه