حضور مجیدی در استقلال منتفي شد

فرهاد مجيدي مي‌گويد حضورش در استقلال منتفي است.

حضور مجیدی در استقلال منتفي شد

فرهاد مجيدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مذاكراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از اين كه فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت كه استقلال به حضور من نياز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نويي، وی با من تماس مي‌گيرد، من هم قبول كردم كه به تهران بيايم. هر چند كه در آن موقع من در حال مذاكره با مديران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجيدي ادامه داد: حتي وقتي فتح‌الله‌زاده گفت مشكل مالي داريم، بحثي از پول نكردم و به پيشنهاد تيم اماراتي‌ جواب منفي دادم.

وي در ادامه بيان كرد: همه چيز براي امضاي قرارداد من فراهم بود، اما وقتي بحث كاپيتاني پيش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نويي گفت كه كاپيتان تيم جواد نكونام است. من براي نكونام احترام زيادي قائل هستم و او كاپيتان تيم ملي است، اما فراموش نكنيد كه اينجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

كاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: وقتي آقايان اين حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم كه اين شرط را نمي‌پذيرم و قضاوت را بر عهده مردم مي‌گذارم و براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه