حضور قطعی احسان علیخانی در برنامه خندوانه

تاريخ : 1 مرداد

مدتی است خبرهایی مبنی بر حضور احسان علیخانی در برنامه خندوانه شنیده می شود، از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: حضور قطعی احسان علیخانی در برنامه خندوانه .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

حضور قطعی احسان علیخانی در برنامه خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

علی شهیدیان روابط عمومی پروژه “خندوانه”با اعلام حضور”احسان علیخانی”در این برنامه تلویزیونی گفت: “احسان علیخانی”حتما به برنامه “خندوانه”می‌آید ولی زمان و روز آن را باید علیخانی معلوم کند.
وی درباره مهمان امروز “خندوانه”ادامه داد: ما مهمانان زیادی را در لیست دعوت خود قرار می‌دهیم ولی تا دقیقه آخر ممکن بوده مهمان برنامه ما عوض شود،بنابراین تا ساعاتی مانده به پخش نمی‌توانیم نام آنها را اعلام کنیم.
گفتنی است، این برنامه با حدود یکصد تماشاگر در لوکیشن جدید گردان روی آنتن از ۲۹فروردین روی آنتن رفت. قسمتی از دکور جدید “خندوانه”به صورت دایره‌‌ای طراحی شده و نماهای مختلفی از این بخش دکور برای حضور مهمان و کمدین‌ها و البته مجری برنامه دیده می‌شود. ضمن اینکه در سری جدید تعداد تماشاگران و  کمدین‌ها افزایش پیدا کرد.
کارگردان تلویزیونی “خندوانه” مهران آزاده، طراح و کارگردان آن رامبد جوان، تهیه‌‌کننده جواد فرحانی و روابط عمومی شهیدیان است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي