حضور دل پیرو در لیگ هند

تاريخ : 7 شهریور

حضور دل پیرو در لیگ هند

“آلساندرو دل پیرو” ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در ۳۹ سالگی همچنان قصد دارد به فوتبال ادامه دهد.

او که در لیگ استرالیا بازی می‌کرد تصمیم گرفت با قراردادی یکساله به تیم دهلی دیناموس هند بپیوند تا سال‌های آخر فوتبالی‌اش را در این تیم هندی پشت سر بگذارد. البته دل پیرو از چند تیم اروپایی نیز پیشنهاد داشت، ولی تصمیم گرفت تا حضور در لیگ هند را تجربه کند.

دل پیرو با خوشحالی از حضور در لیگ هند گفت: حضور در لیگ هند برای من اتفاق جدید و خوبی است. خوشحالم که به عضویت تیم دهلی در آمدم. می‌خواهم بازی‌های خوبی را برای تیم جدیدم در سوپر لیگ هند از خود نشان دهم. بازیکنان‌ بزرگ زیادی در یکی، دو سال گذشته به لیگ هند آمده اند و قطعا این لیگ می‌تواند با حضور این بازیکنان پیشرفت زیادی کند.

حضور دل پیرو در لیگ هند, پورتال خبری فرهنگی گهر

دل‌پیرو که سفیر فوتبال استرالیا در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود درباره پیشرفت تیم ملی استرالیا گفت: قبل از جام‌جهانی برزیل همه فکر می‌کردند که استرالیا از هر حریف خود چهار، پنج گل می خورد اما دیدید که آنها چقدر بازی‌های خوبی در جام‌جهانی داشتند. مطمئنم این روند پیشرفت آنها ادامه پیدا خواهد کرد و استرالیا به همه تیم‌های آسیایی نشان خواهد داد که چه تیم با ارزشی است.

دل‌پیرو ادامه داد: هدف استرالیا در حال حاضر قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست. قطعا فرصت خیلی خوبی در اختیار استرالیا است تا بتواند قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کند. فوتبال استرالیا در سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده است و قطعا این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

مهاجم سابق یوونتوس در ادامه درباره وضعیت تیم سابق خود نیز گفت: یوونتوس شرایط خوبی داشت. آنها با مربی جدید خود در حال آماده‌سازی فصل جدید سری A هستند. علاوه بر آن خریدهای خوبی نیز داشتند و فکر کنم که مدعی جدی قهرمانی باشند. یوونتوس تیم خوبی است و می‌تواند در این فصل بار دیگر قهرمانی‌ خودش را در ایتالیا تکرار کند.

 

منبع: isna.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي