حرفهای یاسی اشکی علیخانی و عوامل ماه عسل را به دادستانی کشاند!

تاريخ : 10 تیر

حرفهای یاسی اشکی علیخانی و  عوامل ماه عسل را به دادستانی کشاند!

حرفهای یاسی اشکی علیخانی و عوامل ماه عسل را به دادستانی کشاند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

روز سه‌شنبه ۸ خرداد، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه بسیار پربیننده «ماه‌ عسل» با اجرای احسان علیخانی، از فردی به نام «یاسمن اشکی» با سابقه یک دهه بیماری ناشناخته با علائمی مشابه ایدز دعوت کرد که به‌تازگی و بعد از کنترل بیماری بسیار نادر و ناشناخته‌اش (که کنترل آن به تعبیر پزشک آمریکایی چیزی شبیه «معجزه» بود) به کشور بازگشته است.

حرفهای یاسی اشکی علیخانی و عوامل ماه عسل را به دادستانی کشاند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

احضار عوامل برنامه ماه عسل به دادستانی

دادستان تهران از احضار عوامل برنامه “ماه عسل” در رابطه با یاسی اشکی خبر داد.
به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، دولت آبادی در مورد ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای “یاسی اشکی” گفت : هم عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و هم از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم و در حال تحقیقات هستیم.
دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند گفت : کسانی که دست اندرکار بودند دعوت شدند تا توضیح دهند. مکاتبه شده و پاسخ هایی را داده اند.
دادستان تهران در پاسخ به این سوال که تخلف در قضیه واردات واکسن احراز شده یا خیر گفت ‌: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شدند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جنجال یاسی اشکی درباره واکسن hpv و مسایل جنسی در ماه عسل

حرفهای یاسی اشکی علیخانی و عوامل ماه عسل را به دادستانی کشاند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

میهمان برنامه مدعی می‌شود در ۱۷ سالگی به بیماری «ژنتیکی» مبتلا شده که علائمش شبیه ایدز بوده و از ۱۴۶ بیمار مشابه در یک کلینیک آمریکایی، تنها او زنده مانده و به دلیل تشابه بیماری‌اش با ایدز، «نذر» کرده تا زنده است «مردم ایران» را از خطرات «ایدز و بیماری‌های مقاربتی آگاه کند! او در ادامه از خطر بیماری‌های دستگاه تناسلی می‌گوید که بعضی از انواعش عامل سرطان است و مدعی می‌شود یک سونامی خطرناک طی ۱۰ سال آینده زنان و مادران ایرانی را تهدید می‌کند لذا باید کودکان ایرانی واکسن پیشگیری از ویروس این بیماری را دریافت کنند. به همین منظور و با همراهی برنامه ماه‌عسل، به‌عنوان یک سلبریتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی و از مردم تقاضای کمک مالی می‌کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي