حرفهای تند دایی علیه پرسپولیسی ها

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 18 اردیبهشت

حرفهای تند دایی علیه پرسپولیسی ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

سرمربی راه‌آهن پس از برتری برابر پرسپولیس گفت: کسی نمی تواند نامردی کند و جوابش را نبیند؛کسی که به من نامردی کند جوابش را می‌گیرد.

علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز دوست دارم به بازیکنانم از صمیم قبل تبریک بگویم چون بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. نیمه اول سرتر از پرسپولیس بودیم و آنها موقعیت زیادی نداشتند.

وی اضافه کرد: می دانستیم آنها به توپ های بلند رو می آورند و بر اثر آفسایدگیری اشتباه گل خوردیم ولی در مجموع منطقی بازی کردیم. امسال از نظر قدی دچار مشکل بودیم و در این بازی هم روی ارسال ها گل خوردیم. خدا را شکر می کنم که خدا این عزت را به ما داد که بردیم. شاید هفته قبل می توانستیم برنده باشیم اما امروز خدا را همه چیز را مقدر کرد و به ما عزت داد.

دایی اظهار داشت: نمی خواهم درباره پرسپولیس حرف بزنم و می خواهم در مورد توانایی های راه آهن حرف بزنم. اسامی دو تیم را قیاس کنید، بازیکنان من امروز با غیرت بازی کردند و با تمام وجود به میدان آمدند.

دایی در خصوص اینکه با خوشحالی پس از گلزنی به پرسپولیس محبوبیت خود را از دست داده یا خیر گفت: نمی توانم فیلم بازی کنم. من یک پرسپولیسی هستم اما اکنون سرمربی راه آهن هستم و معلوم است که باید خوشحالی کنم. همه کار کردم تا امروز برنده باشیم.

وی ادامه  داد: با اینکه دو روز تمرینات تعطیل بود و بازیکنان به احترام من برگشتند اما حقشان بود که برنده شوند. حق ما بود که جزو ۷،۸ تیم ابتدای جدول باشیم اما این اتفاق نیفتاد و خدا را شکر که روزی خدا به من عزت داد که در جدول بالای پرسپولیس آمدم. شما فکر نکنید که این ها شوخی و نامردی است. کسی نمی تواند نامردی کند و جوابش را نبیند. کسی که به من نامردی کند جوابش را می‌گیرد.

دایی در خصوص اینکه به عنوان یک پرسپولیسی وضعیت این روزهای این تیم را چطور می بینید، گفت: از ته قلبم این تیم را دوست دارم. امسال یک کلمه علیه این تیم حرف نزدم. چه در زمان استیلی و چه دنیزلی. پرسپولیسی واقعی باید این تیم را حمایت کند ولی این سکوها و هواداران همیشه خط گرفته اند و امروز هم خط گرفته بودند. یک عده به اسم لیدر که شاید تعدادشان ۱۰ نفر هم بیشتر نباشد آرامش را از این تیم گرفته اند. شما اجازه دهید مردم خودشان بیایند بهترین تشویق ها را می کنند. بگذارید کسانی را که دوست دارند تشویق کنند. شما فکر می کنید چرا آخر فصل گذشته موفق بودیم و اکثر بازی ها را بردیم، به خاطر اینکه آنها از پرسپولیس دور بودند.

وی افزود: باید منافع کسانی را که ذینفع هستند قیچی کنند. اگر این کار را انجام دهند پرسپولیس درست می شود. این تیم با این همه بازیکن به مربی هم نیاز نداشت و مطمئن باشید اگر این مسائل در پرسپولیس وجود نداشت این تیم بالای جدول بود. شما ببینید در کجای ورزشگاه به نفع یک نفر شعار داده و علیه بقیه شعار سر داده می شود. اگر این کار را انجام دهید به همه چیز دست پیدا خواهید کرد.

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي