حال به هم زن ترین رستوران دنیا ، جرات دارید امتحان کنید/ عکس

در حومه شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا، رستورانی به زودی افتتاح می‌شود که صندلی و ظروف آن شبیه کاسه توالت طراحی شده‌اند.

حال به هم زن ترین رستوران دنیا ، جرات دارید امتحان کنید/ عکس

صندلی‌های این رستوران در حقیقت کاسه توالت‌های فرنگی است و ظروفی هم که در آن غذا برای میهمانان سرو می‌شود ماکت کوچکی از کاسه توالت‌های ایستاده برای ادرار آقایان و کاسه توالت‌های فرنگی است.

نمونه ای دیگری از این نوع رستوران تابستان گذشته در یکی از شهرهای چین افتتاح شد.

بازدید کنندگان از این کلیک رستوران که قرار است به زودی افتتاح شود، اظهار نظرهای متفاوتی درباره دکوراسیون داخلی آن کرده‌اند. در حالی که بعضی آن را “حال بهم زن” و “تهوع آور” دیده‌اند، برخی دیگر با “بامزه و باحال” توصیف کردن آن گفته‌اند “بدشان نمی‌آید سوپی در یک کاسه توالت بخورند.”

 

رقابت میان رستوران‌ها در شهرهای بزرگ آمریکا، صاحبان آنها را ترغیب می‌کند که با ابداع یا طراحی منحصر به فرد فضای داخلی رستوران خود، مشتریان بیشتری را جذب کنند.

 

این رقابت به حدی است که در سایت‌های اینترنتی که رستوران‌ها را ارزیابی و بر اساس نظرات مشتریان رتبه‌بندی می کنند، “فضای داخلی” همواره یکی از متغیرهای ارزیابی رستوران‌ها است.

 

در حالی که رستوران‌های چینی و آسیای شرقی اکثرا با ایجاد فضایی سنتی و نزدیک به آداب و رسوم خاستگاه‌ اغذیه خود تلاش می‌کنند “اصالت” مطبخ خود را به رخ بکشند، برخی از رستوران‌های مدرن هم با طراحی‌های ساده و ساختارشکنانه، سعی در جذب جوانان و کسانی می‌شوند که از “ایده‌های متفاوت” استقبال می‌کنند.

منبع: جام نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه