حادثه رانندگی برای گروه آریان / عکس

تاريخ : 23 اردیبهشت

حادثه رانندگی برای گروه آریان / عکس

چند عضو یکی از گروه های قدیمی موسیقی پاپ در کشور، در حین فیلم برداری ویدئو کلیپی در شمال ایران دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

پیام صالحی و شراره فرنژاد (دو عضو قدیمی گروه آریان) که از چند ماه پیش با همراهی «علیرضا طباطبایی» برخی فعالیت های شخصی خود را در حوزه موسیقی پاپ از سر گرفته اند، در حین فیلم برداری تیزر اثر جدیدشان (تک قطعه آرامش)، دچار سانحه رانندگی شدند و خودروی حامل آنها واژگون شد.

 حادثه رانندگی برای گروه آریان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پیام صالحی درباره این اتفاق می گوید: «اواخر فیلم برداری بود و کارگردان برنامه به همراه شراره فرنژاد و دو دوست دیگر که در این ویدئو نقش بازیگر را داشتند، با ماشین من قرار بود فاصله کوتاهی را طی کنند. شیب جاده هم زیاد بود و دره ای به عمق سیصد متر هم در نزدیکی محل فیلم برداری بود. متاسفانه کارگردان پشت فرمان نشست و در حین رانندگی به یک باره دچار تشنج شد و با یک سرعت غیر معمولی از فاصله نیم متری من رد شد و پس از برخورد با کوه، خودرو واژگون شد.»

 حادثه رانندگی برای گروه آریان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی می افزاید: «با کمک اهالی بومی محل توانستیم سرنشینان خودرو را به سرعت خارج کنیم و خوشبختانه شدت جراحات به قدری نبود که به جز کارگردان برنامه، کس دیگری به بیمارستان اعزام شود.»

 حادثه رانندگی برای گروه آریان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز توضیح داد: «واقعا خطر از بیخ گوش مان رد شد. راننده پشت فرمان تشنج کرده بود و کنترلی روی خودرو نداشت و با چنان سرعتی از نیم متری من رد شد که قطعا خدا من و دیگر اعضای همراه را خیلی دوست داشت که اتفاق دیگری رخ نداد.»
تک قطعه جدید سه عضو قدیمی «آریان» به نام «آرامش» با ترانه ای از «یاحا کاشانی» و موسیقی و تنظیم «انوشیروان تقوی» در آخرین مراحل تولیدی خود است و به زودی منتشر خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي