جواب تند دایی به حرفهای علی کریمی

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با مس کرمان گفت: «ما در نیمه دوم با فشاری که روی دروازه مس آوردیم باید دو گل می‌زدیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. از هواداران خوب تیم هم تشکر می‌کنم که از اول تا آخر بازی تیم خودشان را تشویق کردند.»

img_0824.jpg (263×175)

خبرنگاری از دایی در مورد بازی جوانمردانه سوال کرد که سرمربی پرسپولیس گفت: «یاوری بزرگتر من است که احترامش برای من واجب است. یاوری به من سلام نظامی بدهد یا نه، من به او احترام می‌گذارم. در مورد صحنه‌های مورد اشاره هم باید بگویم ما زمین فوتبال را با جای دیگر اشتباه گرفته‌ایم. دوست ندارم زیاد در مورد بازی جوانمردانه صحبت کنم. مگر قانونی هست که این دستور را بدهد؟ اگر این‌طوری باشد هر بازیکنی می‌تواند خودش را زمین بزند تا حریف توپ را به اوت بزند. فوتبال بازی مردانه است. تنیس نیست و جنگ و دعوا هم دارد. با اینکه برای یاوری احترام قائلم اما نظرش را قبول ندارم.»
خبرنگاری به دایی گفت نقل قولی از علی کریمی منتشر شده که گفته دایی در برنامه نود جنجال درست می‌کند تا داوری‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. دایی در مورد این موضوع گفت: «کریمی از بزرگان فوتبال ماست و من احترام زیادی برای کریمی قائل هستم. اما من سوالی دارم. اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن دارد با این صحبت‌ها ناراحت نمی‌شود. در بازی اول قرار بود سکوها علیه من شعار بدهند اما این اتفاق نیفتاد. چرا یک نفر روز قبل از بازی مصاحبه می‌کند؟ من دوست داشتم این مسئله را باز کنم اما به خاطر اینکه او در حرف‌هایش ثبات ندارد جوابش را نمی‌دهم. کسی که آن‌قدر ثبات ندارد که یک روز خداحافظی می‌کند و یک روز برمی‌گردد،

 

نمی‌شود روی حرفش حساب باز کرد. من تا آخرین روز همین‌طوری ادامه می‌دهم و از حق تیمم دفاع می‌کنم. او اول ثبات پیدا کند. یک روز خداحافظی نکند و یک روز دیگر برگردد. آن‌وقت صحبت کند. این‌طوری بهتر است. ضمنا بهتر است هر کسی در مورد تیم خودش صحبت کند. دیده‌اید من در مورد تراکتورسازی صحبت کنم؟»

 
خبرنگاری به دایی گفت شما که حرف از ثبات می‌زنید، خودتان یک بار علیه رویانیان مصاحبه کردید و حالا سرمربی پرسپولیس هستید. دایی در جواب این خبرنگار گفت: «پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که افرادی مثل من و رویانیان نمی‌توانیم جلوی آن بایستیم. من و سردار از خیلی چیزها گذشتیم که پرسپولیس موفق باشد. من با سردار مشکل شخصی داشتم و با او صحبت کردم و همه چیز درست شد. باید برای پرسپولیس تلاش کنیم.»

 

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه