جواب تند امیر آقایی به انتقاد کنندگان لباسش / عکس

تاريخ : 13 شهریور

جواب تند امیر آقایی به انتقاد کنندگان لباسش / عکس

چند روز پیش عکسی از امیر آقایی بازیگر خوب و توانمند سینما و تلویزیون ایران در خارج از کشور منتشر شد که بازتاب های زیادی داشت.

جواب تند امیر آقایی به انتقاد کنندگان لباسش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

البته امیر آقایی ابتدا این عکس را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که برخی رسانه ها با بازنشر آن باعث شدند عده ای از کاربران فضای مجازی به او حمله کنند و به نوعی بتازند.

حالا اما امیر آقایی در جوابیه ای تند و صریح، پاسخ آنهایی که درباره این عکس کامنت های تند و زننده ای گذاشتند را داده است که اولین بار در اینجا می خوانید:

«تلاش کردم چیزی ننویسم که در شأن من نباشد و یا حتی حرفی که باعث رنجش کسی بشود.اما وقتی لینک زیر را برایم فرستادند، بیش از آنکه دلگیر شوم؛ بسیار متعجب شدم! تعجب از این بابت که چه بر سر ما آمده که اینگونه به خود اجازه می دهیم بر دیگری بتازیم؟ چه شده که اینگونه قضاوت میکنیم؟چرا حریم خصوصی معنی ندارد؟ چرا تصور میکنیم که میتوانیم در باب هر چیزی نظر بدهیم و نظرمان هم حجت است؟ هموطن عزیری که به خود اجازه میدهی در باب رنگ لباس من وقیحانه نظر بدهی؛ صریح بر من تاخته ای؛ صریح هم پاسخت را میدهم: امیر آقایی بیش از آنکه بازیگر تو باشد؛آدم خودش است. با اعتقاد و نگرش و جهان بینی خودش. تو ریش را چسبیده ای؛ ریشه را بچسب… امیرآقایی.»

جواب تند امیر آقایی به انتقاد کنندگان لباسش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

منبع:جام جم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي