جنجال بر سر فیلم تازه «شاهرخ خان»

فارس: وی در شراطی درباره زمان اکران عمومی درام اجتماعی جدید خود صحبت می‌کند که رسانه‌های گروهی درباره میزان نقش شاهرخ‌خان در آن حرف می‌زنند.

شایعه‌ای که هفته اخیر در سطح وسیعی در هند مطرح شد این است که آیا شاهرخ‌خان نقش اصلی فیلم جدید یاش چورا را بازی می‌کند یا بازیگر مه‌مان آن است؟

یاش چوپرا و شاهرخ‌خان هر دو در این باره سکوت کرده‌اند و همین نکته، باعث شده پرسش بالا در هاله‌ای از رمز و راز و ابهام قرار گیرد.

فیلم جدید یاش چوپرا هنوز نامی ندارد و در رسانه‌های گروهی از آن به نام «پروژه بدون نام یاش چوپرا» اسم برده می‌شود.

قصه فیلم درباره مرد آهنگ‌سازی است که تازه ازدواج کرده و با پیدا کردن یک منبع الهام جدید، وارد مرحله تازه‌ای از کار و فعالیت خود می‌شود.

صحنه‌های این فیلم در بمبئی، لندن و بانکوک فیلم‌برداری شده‌اند و گفته می‌شود، طی هفته‌های اخیر چند صحنه آن، دوباره فیلم‌برداری شدند

قبل از این قرار بود کلید فیلم‌برداری فیلم در ماه نوامبر سال ۲۰۱۱ زده شود. اما شاهرخ‌خان در ان زمان حاضر به حضور در جلوی دوربین فیلم نشد.

در آن زمان، وی گفت بازی در فیلم‌های «را-وان» و «دون ۲» او را خسته کرده و قصد دارد مدتی را در کنار خانواده‌اش استراحت کند.

یاش چوپرا با فیلم تازه بدون نام خود، پس از هشت سال دوباره به پشت دوربین برگشته و فیلمی را کارگردانی می‌کند.

آخرین فیلم او در مقام کارگردان، درام اجتماعی «ویر و زهرا» در سال ۲۰۰۴ بود که شاهرخ خان، رانی موکرجی و پریتی زینتا در آن بازی داشتند.

قصه این فیلم درباره دوستی و وحدت دو ملت هند و پاکستان و ضرورت پایان دادن به اختلافات چند دهه بین دولت‌های دو کشور بود و فروش بسیار بالایی در سینماهای هند کرد.

چوپرا که عموم فیلم‌‌هایش فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی داشته‌اند، قبل از آن «دل دیوانه است» (۱۹۹۷) را با بازی شاهرخ‌خان کارگردانی کرد.

فیلم جدید یاش چوپرا هم زمان با پنجاهمین سالگرد فعالیت‌های وی در بالیوود به نمایش عمومی درمی‌آید و به همین خاطر قرار است با سر و صدای زیادی در هند اکران عمومی شود.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه