جنایات وحشتناک تروریستها در سوریه از زبان یکی از آنها!

دسته بندي : جنگ نرم
تاريخ : 12 اسفند
یک تروریست مسلح به نام “حسام علی بکور” که به اسارت نیروهای ارتش سوریه در آمده، در مصاحبه با تلویزیون این کشور به جنایاتی از قبیل آدم ربایی، تجاوز به عنف و قتل شهروندان بی گناه در حمص و نیز همکاری با گروهک القاعده عراق و مشارکت در حملات تروریستی در این کشور اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه العالم ؛ بکور که اعترافاتش از تلویزیون سوریه پخش شد، گفت: هنگامی که در منطقه بابا عمرو ساکن بودم، فردی به نام محمد العلو از من خواست که با وی به عراق سفر کنم و به نیروهای القاعده بپیوندم. ما به طور غیرقانونی به عراق رفتیم و در  بغداد به گروه مسلح بزرگی شامل بیش از ۲۰۰ عضو که وابسته به القاعده بود، پیوستیم و سلاح هایی در اختیار ما گذاشته شد و آموزش دیدیم.

پس از آن بود که اقدامات تخریبی خود را آغاز کردیم. محمد العلو ۹ روز بعد به من گفت که مأموریت مان در عراق پایان یافته و باید به سوریه برگردیم، لذا سلاح های خود را تحویل دادیم و مخفیانه به سوریه برگشتیم.

بکور ادامه داد: وقتی به سوریه برگشتیم که بحران این کشور آغاز شده بود. به “بابا عمرو” رفتیم و به افراد مسلح پیوستیم و حمله به ایست های بازرسی ارتش را آغاز کردیم. محمد العلو سلاح هایی را که از عراق می آورد، در اختیار ما قرار می داد.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: یک روز محمد العلو از من خواست که ۴ دختر را در منطقه بابا عمرو برباییم. من به همراه ۴ فرد مسلح دیگر، چهار دختر را ربودیم و به زیرزمینی نزدیک میدان بابا عمرو بردیم و چشم های آنها را بستیم و فردای آن روز  آنان را مورد اذیت و آزار قرار دادیم. پس از سه یا چهار روز محمد العلو به من گفت که طبق فتوای صادره باید این چهار دختر را سر ببریم. سپس به من یک خنجر و مقداری پول داد و من هنگامی که سر یکی از آنها را می بریدم “الله اکبر” می گفتم و سه فرد مسلح نیز سه دختر دیگر را سر بریدند.

بکور افزود: ما سپس ۱۰ شهروند دیگر را در مناطق مختلف حمص ربودیم و به زیرزمینی منتقل کردیم و مدتی بعد آنها را سر بریدیم و اجساد آنها را با خودرو به یک قبرستان بردیم و دفن کردیم. از عملیات دفن آنها فیلمبرداری کردیم و فیلم را به شبکه های خبری از جمله الجزیره فرستادیم تا این شبکه ها اعلام کنند که ارتش سوریه این ده نفر را کشته است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي