جشنواره فیلم‌های تکراری تلویزیون برای عید فطر

تاريخ : 26 مرداد

تلویزیون در حالی به استقبال عید سعید فطر می‌رود که در این روز برای مخاطبان خود تعدادی فیلم تکراری در نظر گرفته و تنها اثر شاخص در آن‌ها «آلزایمر» ساخته احمدرضا معتمدی است.

تعداد فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده برای این ایام به غیر از شبکه نمایش ۲۷ فیلم سینمایی و تلویزیونی تحت عناوین دو فیلم با یک بلیت، کاخ تنهایی، آخرین روز ماه، رباعی، سفر ناتمام، آلزایمر، عمارت فرنگی، به صرف شربت  و شیرینی، کلیک، دایه مکفی، گلبهار، عاشقی در وقت اضافه، منظومه، ده رقمی، روایات ارپ، قاعده بازی، لارستان ۳۰/۶ صبح، نامه‌های خیس، آدم برفی‌ها، شرط اول، پاک کننده، سواران توفان، قهرمانان شرور نیستند، صخره، نیمکتی برای دو نفر، هیش و ایکی سلطان است که شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، قرآن و معارف سیما و نمایش پخش می‌شود.

اطلاعات فیلم‌ها به تفکیک شبکه‌ها به شرح ذیل است:

**شبکه یک:

فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» به کارگردانی داریوش  فرهنگ ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه ۲۸ مرداد ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ و افسانه بایگان آمده: یک کارگردان بعد از سال‌ها دوری از کشور، برمی‌گردد تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع  به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می‌کند که شباهت زیادی به هنرپیشه فیلم دارد. بنابراین کارگردان تصمیم می ‌گیرد از وجود فروشنده دوره‌گرد در فیلم استفاده کند.

****************************

فیلم تلویزیونی «کاخ تنهایی» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم از ابتدای حکومت پهلوی اول تا سقوط پهلوی دوم با شروع انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۵۷ را روایت می‌کند.

لیلا بلوکات، سیداحمد نجفی، امیر مهدی کیا، میرطاهر مظلومی و یلدا قشقایی در فیلم تلویزیونی «کاخ تنهایی» به ایفای نقش پرداختند.

****************************

۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه فیلم تلویزیونی «آخرین روز ماه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلی‌زاده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

بهروز مردی کلاهبردار است که یکباره دچار حادثه عجیب و غریبی می‌شود. او پیوسته در زمان حال (اکنون) گرفتار است. بهروز از پدر زنش ۵۰ میلیون تومان پول می‌خواهد تا طلب خود را به طلبکاران بپردازد. همسرش با مادرزن هماهنگ می‌کند و پدرزن موافقت می‌کند تا این پول را بپردازد، اما هر روز که بهروز از خواب بیدار می‌شود، این حادثه به یک صورت متفاوت اتفاق می‌افتد.

امیر جعفری، ریما رامین‌فر و شهره سلطانی در فیلم تلویزیونی «آخرین روز ماه» به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «رباعی» یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

کمال طراوت مجری یک برنامه تلویزیونی است که با مادر پیرش زندگی می‌کند. کمال در یکی از برنامه‌های خود با دختری چهل ساله به نام رباعی آشنا می‌شود. مادر که مرگ را نزدیک می‌بیند به او مهلت می‌دهد دختری را برای ازدواج انتخاب کند. اما وقتی کمال، رباعی را معرفی می‌کند مادر به مخالفت می‌پردازد. مدتی بعد طرح تلویزیونی جدید آقای طراوت تصویب می‌شود. در این برنامه که باز هم نوعی مشاعره است، طراوت شعری را به رباعی نسبت می‌دهد و در برنامه برنده می‌شود. اما چون شعر در واقع متعلق به مدیر شبکه است باعث رسوایی و ناراحتی می‌شود.

علیرضا خمسه، شمسی فضل اللهی، ناصر گیتی جاه، شهره سلطانی و جمشید گرگین در فیلم تلویزیونی «رباعی» به کارگردانی محسن دامادی به ایفای نقش پرداختند.

****************************

۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه فیلم سینمایی «سفر ناتمام» به کارگردانی جیانگ لوی، محصول سال ۲۰۰۸ کشور چین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی وی فان ووینپی جو از این قرار است که  لائوسو و ایگزا ایگزا زن و مرد جوانی هستند که به طور اتفاقی با هم آشنا می‌شوند. زن که حال مناسبی ندارد توسط مرد به منزلش رسانده می‌شود، اما زن او را از خانه‌اش بیرون می‌اندازد و وسایل او در خانه جا می‌ماند، در عین حال موبایل زن نیز در جیب مرد جا می‌ماند. چند روز بعد زن برای پس گرفتن موبایلش که حاوی اطلاعات مهمی است به مرد زنگ می‌زند و آنها با هم قرار می‌گذارند، اما تبهکارانی که در تعقیب زن هستند آنها را غافلگیر کرده و مرد نیز در ماجرای درگیری و تعقیب و گریز زن وارد می‌شود.

****************************

فیلم سینمایی «آلزایمر» دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فیلم سینمایی «آلزایمر» ماجرای زنی به نام آسیه است که همسر خود را در سانحه تصادف از دست داده و چون تاکنون هیچ اثری از او یافت نشده است، هر ساله در روزنامه آگهی می‌دهد. تا اینکه با آمدن مردی ناشناس که مدعی است همسر آسیه است، مشکلات جدیدی در زندگی آسیه به وجود می‌آید، زیرا آسیه ایمان دارد این مرد همسر اوست که پس از سانحه تصادف دچار آلزایمر شده است.

فیلم سینمایی «آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و با بازی فرامرز قریبیان، مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی و مهران احمدی در سال ۱۳۸۸ساخته شده است.

****************************

**شبکه دو:

فیلم تلویزیونی «عمارت فرنگی» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۶:۱۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سعید نیک‌پور، احمد نجفی، محمد مطیع، حسین محجوب و سپیده گلچین خواهید دید: دولت بریتانیا تصمیم به تغییر حکومت می‌گیرد و اردشیر ریپورتر، رضاخان میر‌پنج را برای این کودتا انتخاب می‌کند. پس از کودتای رضاخان او وزیر جنگ می‌شود و برای سرکوب نهضت جنگل با سپاهیانش به گیلان می‌رود، اما علی‌رغم توافقاتی که انجام می‌شود، عهد شکنی نموده و دست به کشتار جنگلی‌ها می‌زند.

****************************

فیلم تلویزیونی «به صرف شربت و شیرینی» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، یکشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دوسیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی عباس غزالی، نفیسه روشن، عزت الله مهرآوران و فرهاد شریفی خواهید دید: امید و فیروزه با هم به یک تئاتر رفته‌اند به نام به صرف شربت و شیرینی، داستان تاثیرگذار آن تئاتر روی فیروزه اثری جدی می‌گذارد. فیروزه هم مانند زن و شوهر آن تئاتر تصمیم می‌گیرد که یک عروسی ساده و ارزان بگیرد و برای بقیه پول‌هایشان که قرار است اضافه بیاید. تصمیم‌های خیرخواهانه دیگری می‌گیرد، اما امید که روحیاتش شبیه روحیات فیروزه نیست از این تصمیم می‌ترسد.

****************************

فیلم سینمایی «کلیک» به کارگردانی فرانک کوراسی و تهیه کنندگی جک گیاراپوتو، محصول سال ۲۰۰۶ کشور آمریکا، یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد «مایکل نیومن» مرد جوانی است که به همراه همسرش دونا و دو فرزندش زندگی متوسطی دارد. مایکل همیشه به دنبال داشتن شرایط و وضیت بهتری در زندگی است و به نوعی هیچگاه از شرایطی که در حال حاضر بر زندگیش حاکم است رضایت ندارد. اوضاع به همین منوال ادامه دارد تا اینکه مردی به نام مارتی به او کنترلی می‌دهد که به وسیله آن می‌تواند در دنیای اطرافش تصرف کند و آن را بر طبق میل و خواسته خودش تغییر دهد. علاوه بر این، به وسیله آن کنترل مایکل امکان سفر در زمان را نیز می‌یابد و می‌تواند از آنچه در گذشته برایش رخ داده و یا آنچه در آینده در انتظار اوست با خبر شود.

****************************

فیلم سینمایی «دایه مکفی» به کارگردانی کرک جونزو تهیه کنندگی لینسی دوران، محصول سال ۲۰۰۵کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که: آقای «سِدریک براون» صاحب ۷ فرزند است که به تازگی همسر خود را از دست داده است، وی تصمیم می‌گیرد برای مراقبت از فرزندانش پرستاری استخدام کند، اما هر پرستاری که برای این کار می‌آید به خاطر شیطنت‌های بچه‌ها فراری شده و خانه را ترک می‌کند، وضعیت به همین منوال ادامه دارد تا اینکه پرستاری به نام «مک فی» به خانه آنها می‌آید، این پرستار دارای چهره زشت و ناخوشایندی است و از بدو ورود احساس بدی در بچه‌ها ایجاد می‌کند. آنها طبق معمول تصمیم می‌گیرند با شگردهای خود مک فی را نیز فراری دهند، غافل از اینکه او قدرتمندتر از آنهاست.

پاول لوسکیو، کوین کوریگان و اشلی تایلر در فیلم سینمایی «دایه مکفی» به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

****************************

**شبکه سه:

فیلم سینمایی «گلبهار» شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اسد که دو سال سربازی‌اش تمام شده است به روستای خود برمی‌گردد و او در چند روز اول به خاطر بیکاری و گشتن با دوستانش، پدرش به او پیشنهاد می‌دهد که به جای او به پست خانه برود و اسد در پست مشغول به کار می‌شود و کارش نامه بردن به روستاهای اطراف است. اسد نامه‌ای را به دست یکی از دختران روستا می‌رساند که گلبهار نام دارد و پیش عمویش در روستا زندگی می‌کند. اسد از روی حسادت نامه‌های گلبهار را به دستش نمی‌رساند، چون نامه‌های گلبهار از طرف حبیب آقا می‌آید. بالاخره اسد به پدرش می‌گوید که به خواستگاری گلبهار برود، ولی پدرش میگوید الان زود است.

ارژنگ امیر فضلی، اسماعیل سلطانیان و مهران رجبی در فیلم سینمایی «گلبهار» به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و تهیه کنندگی پوران درخشنده بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «عاشقی در وقت اضافه» یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

پسری به نام سامان که با دو خواهر و پدر معتادش زندگی می‌کند و خودش قبلا در کار کیف دزدی بوده است، عاشق دختری به نام افسانه می‌شود. وقتی او تصمیم می‌گیرد به خواستگاری افسانه برود خود را مهندس و پدرش را جراح قلب معرفی می‌کند. افسانه هم که با عمه و دو پسرعمه‌اش زندگی می‌کند مجبور می‌شود تا راجع به پسر عمه‌هایش و مدرک تحصیلی آنها دروغ بگوید. پسر عمه‌های افسانه عاشق دو خواهر سامان می‌شوند و تصمیم می‌گیرند تا اعتیاد را ترک کنند.

حامد وحید، سوگل طهماسبی و صدرالدین حجازی در فیلم سینمایی «عاشقی در وقت اضافه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی صمد یاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «منظومه» به کارگردانی تاکاشی یامازاکی، محصول سال ۲۰۰۹ کشور ژاپن، یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تشویوشی کاساناگی آمده: شین چی کاواکامی پسر هفت ساله‌ای‌ است که بر اثر یک اتفاق (خواندن یک نامه) به پانصد سال قبل بر می‌گردد. او  وارد شهر کاسوگا شده است. همزمان با ورود او، راهزنان افسر ارشد شهر ماتابه ای جی ری را هدف قرار داده‌اند. اما با حضور شین چی تی آنها به خطا می‌رود. ماتابه، شین چی را به کاخ بانو رن هم و پدرش می‌برد.

****************************

فیلم سینمایی «ده رقمی» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیروز سیزده (جواد رضویان) یک دزد خرده‌پا است که به نحسی معروف است. او ناخواسته درگیر سرقت حرفه‌ای یک فرش نفیس می‌شود. او در میان این حادثه با دختری آشنا می‌شود که طی حوادثی دختر او را وادار می کند تا فرش را تحویل موزه فرش دهند.

جواد رضویان، بهنوش بختیاری، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی در فیلم سینمایی «ده رقمی» ایفای نقش کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «وایات ارپ» به کارگردانی لارنس کاسدان ، محصول سال ۱۹۹۴ کشورآمریکا ، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی کوین کاستنر و دنیس کوئید درباره زندگی وایت ارپ و خانواده‌اش است. ارپ که در ابتدای جوانی برای کار و ترقی از خانواده جدا می‌شود، سرنوشت جدیدی را پیش رو دارد. وایت تبدیل به معاون کلانتر شهر توبستون می‌شود. به تدریج مورگان و ورجول دو برادر وایت نیز به نیروهای پلیس می‌پیوندند. وایت ارپ که در کارش جدی است قوانین را در شهر اجرا می‌کند. دو گروه تبهکار مک لاری و کلمنت از وضع قوانین ناراضی هستند، آنها به شکل غافلگیرانه مورگان ارپ برادر وایت را به قتل می‌رسانند و ورجول ارپ را نیز به شدت مجروح می‌کنند.

****************************

 
شبکه چهار:

فیلم سینمایی «قاعده بازی» به کارگردانی احمدرضا معتمدی، شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «قاعده بازی» با بازی داریوش ارجمند و جمشید هاشم‌پور درباره مردی است که دو زن، یکی از محلات پائین شهر و یک زن نیز در محلات بالا شهر دارد و از هر کدام از این زنها نیز فرزندانی دارد که از وجود یکدیگر بی‌خبر هستند.

****************************

فیلم سینمایی «لارستان  ۶:۳۰ صبح» به کارگردانی حسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و با بازی داریوش فرهنگ، یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به دنبال مرگ دانشمند هسته‌ای به نام دکتر بهرامی، سروان فخیمی و دخترش که تیم قتل اداره آگاهی هستند درگیر پرونده می‌شوند. آنها با یک پرونده عادی سر و کار ندارد چون کسی که کشته شده دکتر بهرامی نیست. با دخالت نیروهای اطلاعات مشخص می‌شود. مقتول بدل دکتر بهرامی است.

****************************

فیلم سینمایی «نامه‌های خیس» به کارگردانی مرجان اشراقی‌زاده و تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نامه‌های خیس» داستان دختری به نام راضیه را روایت می‌کند که سال‌هاست از مادر پیر و بیمارش نگهداری می‌کند. او با کار بر روی لباس عروس امورات خود را می‌گذراند تا اینکه با ورود پسری به زندگی‌اش، در زندگی او و مادرش تغییراتی به وجود می‌آید.

****************************

 
شبکه تهران:

۹ صبح روز یکشنبه ۲۹مرداد ماه فیلم سینمایی «آدم برفی‌ها» به کارگردانی رابرت کربسون از شبکه تهران پخش می‌شود.

پسری که دچار بیماری سرطان است تصمیم می‌گیرد که جشنواره‌ای از آدم برفی‌ها در محل مدرسه شان راه بیندازد و از طریق کمک‌های عام المنفعه برای بیماران هزینه درمانشان را جمع کند. او دوستانی دارد که هر یک مشکلاتی داشته، اما می‌خواهند به او کمک کنند. همچنین گروهی در مدرسه در جبهه مخالف آنها قرار گرفته‌اند. بچه‌ها تلاش می‌کنند تا این جشنواره راه بیفتد و بچه‌های گروه مخالف تلاش می‌کنند تا جلوی آنها را بگیرند.

درست زمانی که جشنواره راه افتاده است، پدر پسر سرطانی اطلاع می‌دهد که مشکل بیماری پسرش حل شده است.

رابی کولمن، بابی جی. تامسون و کریستین مارتین در فیلم سینمایی «آدم برفی‌ها» محصول سال ۲۰۱۱ در کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «شرط اول» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد کمالی‌پور یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.

بهرام در یک حادثه به سرش ضربه می‌خورد و دچار مرگ مغزی می‌شود و خانواده‌اش و دامادشان اکبر سوء استفاده کرده و اعضای بدنش را با قیمت بالا می‌فروشند. از جمله یکی از کلیه‌هایش را به دختر مرد پولداری می‌دهند و در ازایش مبلغ هفتاد میلیون تومان پول گرفته و به سر و وضع خانه می‌رسند و اکبر هم یک ماشین مدل بالا و یک موبایل می‌خرد، ولی بهرام در بیمارستان به هوش می‌آید و به خانه برمی‌گردد و از موضوع مطلع می‌شود و می‌خواهد کلیه‌اش را پس بگیرد که عاشق دختری که کلیه‌اش را به او داده‌اند می‌شود.

کامبیز دیرباز، نگار فروزنده، پروین قائم مقامی، سیروس گرجستانی، اکبر عبدی و النازشاکر دوست در فیلم تلویزیونی « شرط اول» به ایفای نقش پرداختند.

****************************

فیلم سینمایی «پاک کننده» یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه تهران پخش می‌شود.

جان کروگر(آرنولد شواردزنگر)، یکی از مأموران برنامه حفاظت از شهود دولت و سپس ناپدید کردن آنها با هویتی دیگر در آمریکا است. او مأمور حفاظت از زنی به نام لی (ونسا ویلیامز) می‌شود که کارمند شرکتی است که ظاهرا برای دولت آمریکا اسلحه پیشرفته می‌سازد، ولی مخفیانه آن‌ها را به بالاترین قیمت پیشنهادی می‌فروشد.

آرنولد شوارزنگر، ونسا ویلیامز، جیمز کان و رابرت پسترولی در فیلم سینمایی « پاک کننده» به کارگردانی چاک راسل، محصول سال ۱۹۹۶ کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************

۹ صبح روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه انیمیشن «سواران طوفان» به کارگردانی دنته لم، در قالب برنامه «تماشاخانه » از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن با بازی ریموند لم، ریچی رن و نیکلاس تسی در مورد دو قهرمان ابر و باد است که مظهر نیکی و پلیدی‌اند. ابر برای نجات بقیه مجبور می‌شود که به سمت بدی برود تا بر نیروی آن غلبه کند، ولی در آخرین لحظه و در مبارزه دو قهرمان نیکی پیروز می‌شود و بدی از بین می‌رود.

****************************

دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «قهرمانان شرور نیستند» به کارگردانی انوباو سینها از شبکه تهران پخش می‌شود.

شیکارسیبارینام یک مهندس رایانه و متخصص بازی‌های رایانه‌ای است. پسر وی پرتیک هم به این بازی‌ها بسیار علاقمند است. پرتیک معتقد است که شخصیت‌های شرور بازی‌های رایانه‌ای، نسبت به قهرمانان این بازی‌ها موجودات جذاب‌تری هستند،اما پدرش معتقد است که این درست نیست و در نهایت هم همیشه خیر و نیکی بر پلیدی پیروز می‌شود. او برای اینکه این موضوع را به پسرش ثابت کند یک موجود رایانه‌ای شریر به نام راوان را ابداع می‌کند که در این بازی در برابر قهرمان می‌جنگد.

شاهرخ خان، کارینا کاپور، آرجون رامپال و شاهانا گاسوامی در فیلم سینمایی «قهرمانان شرور نیستند» محصول سال ۲۰۱۱ کشورهای هند و آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «صخره» به کارگردانی مایکل بی، محصول سال ۱۹۹۶ کشور آمریکا، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

گروهی از تفنگداران ارتش ایالات متحده به رهبری ژنرال هومل (اد هریس) برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایشان گروهی از بازدیدکنندگان آلکاتراز را در همانجا به گروگان می‌گیرند و تهدید می‌کنند که از سلاح‌های میکروبیولوژیکی بر علیه مردم استفاده خواهند کرد. در این بین پلیس قصد دارد با کمک دکتر گود سپید (کیج) و زندانی باسابقه‌ای چون میسون (کانری) که بارها از آلکاتراز فرار کرده، بتواند بر توطئه‌های آن ها فائق آید.

****************************

شبکه شما:

فیلم تلویزیونی «نیمکتی برای دو نفر» به کارگردانی محمد باقری نیکو و تهیه‌کنندگی عباس عادلی، یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، محمدرضا غیاث آبادی، عاطفه کرم بخش، حسام الدین باتمانی، سهیلا کلیایی و سمیرا حاجی فتحعلی می‌بینیم: دختر عمو و پسر عموی پیری که از کودکی به هم علاقه‌مند بودند، ولی به هم نرسیدند در روستایی زندگی می‌کنند که زمینی از پدر بزرگشان به آنها ارث می‌رسد که در صورت ازدواج به آنها تعلق پیدا می‌کند، اما یکی از آنها در اوج پیری در رشته پزشکی قبول می‌شود و تصمیم دارد زمین را به درمانگاه تبدیل کند.

****************************

فیلم تلویزیونی «هیش» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی علی یاور، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

سرگرد کهوری پلیس آگاهی در آستانه بازنشستگی در آخرین پرونده کاری‌اش به دنبال سارقی حرفه‌ای به نام مراد است. روزی مراد در حال سرقت از یک بانک به شکلی عجیب با دزدی خرده پا به نام اسحاق تصادف می‌کند و سرقتش ناکام می‌ماند. پلیس در تحقیقات خود به سرنخ‌هایی دست می‌یابد و در نهایت به مخفی گاه مراد می‌رسد اما مراد می‌گریزد.

جمشید جهانزاده، امیر غفارمنش و عباس جمشیدی‌فر در فیلم تلویزیونی «هیش» به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

****************************

شبکه قرآن و معارف سیما:

فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» به کارگردانی باقر پیران و تهیه کنندگی فرزین صالحی، یکشنبه ۲۹مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره زن و مردی است که با یکدیگر اختلاف بسیاری دارند و نام هر دوی آن ها سلطان است و هیچ کدام حاضر نیستند اسم خود را تغییر دهند تا اینکه یک روز به دلیل مسئله ای برای آقا سلطان مشکلی پیش می‌آید. او همسرش «سلطان خانم» را طلاق می‌دهد و به تنهایی در دل کوه‌ها زندگی جدیدی آغاز می‌کند. یک روز متوجه می‌شود که آقا سیدرضا همزمان با روز عید فطر توسط یاشار پسرعموی سلطان خانم به روستا دعوت شده است، در این هنگام آقا سلطان دچار سوء تفاهم می‌شود و فکر می‌کند سلطان خانم می‌خواهد با یاشار ازدواج کند.

هاشم چاوشی، فاطمه شکری و علیرضا تاج شهرستانی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هستند.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

 

 

منبع: الف

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي