جزییات خبر یک هفته تجاوز به دختر 13 ساله در ویلای شمال

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 2 مهر

متاسفانه این روزها خبر جوادث مربوط به تحاوز زیاد شده است. در ادامه جزییات خبر یک هفته تجاوز به دختر ۱۳ ساله در ویلای شمال را می خوانید

جزییات خبر یک هفته تجاوز به دختر 13 ساله در ویلای شمال, پورتال خبری فرهنگی گهر

پسر افغان پس از ربون دختر ۱۳ ساله به شهرهای شمالی کشور رفت و طعمه اش را به مدت یک هفته هدف اقدام شیطانی خود قرار داد.
به گزارش رکنا، رسیدگی به این ماجرا از اواخر مرداد امسال به دنبال شکایت یک زن میانسالی در دستور کار پلیس قرار رگفت.
این زن گفت: من و دخترم تبعه افغانستان هستیم و در ایران زندگی می کنیم. دیشب پسر جوانی که هموطن ماست وارد خانه مان شد و با تهدید قمه دختر ۱۳ ساله ام را ربوده و با خود برد.
با شکایت این زن تحقیقات پلیس برای ردیابی پسر افغان آغاز شده بود که یک هفته بعد دختر ۱۳ساله همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و ادعا کرد پسر افغان وی را مقابل خانه شان از ماشین بیرون پرت کرده و گریخته است.
به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و نخستین جلسه تحقیق درباره آن آغاز شد. دختر نوجوان در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به قضات گفت: پسر جوان از روی دیوار به داخل حیاط خانه مان پرید. او با تهدید قمه مرا ربود و به خانه ویلایی در یکی از شهرهای شمالی کشور برد. او مرا آزار داد و تهدیدم کرد، اگر فکر فرار به سرم بزند مرا پیدا می کند و می کشد. اما بعد از یک هفته مرا با ماشینش به تهران برگرداند و مقابل خانه مان از داخل ماشین بیرون پرت کرد.
به دنبال اظهارات این دختر تلاش برای دستگیری پسر جوان آغاز شده بود که دختر جوان و مادرش بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند و اعلام کردند به تازگی متوجه شده اند پسر جوان به اتهام حمل موادمخدر بازداشت شده و و در زندان قزلحصار به سر می برد.
بنا به این گزارش، با این ادعا قاضی دادگاه دستور داد تا درباره دستگیری این متهم در زندان قزلحصار بررسی شود .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي