جزییات حادثه خودسوزی زن 30 ساله در بلوار کشاورز تهران

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 18 مهر

این روزها خبر حوادث زیاد می شنویم، در ادامه جزییات حادثه خودسوزی زن ۳۰ ساله در بلوار کشاورز تهران را می خوانید

جزییات حادثه خودسوزی زن 30 ساله در بلوار کشاورز تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خانمی ۳۰ ساله در حوالی بلوار کشاورز تهران اقدام به خودسوزی کرد که با کمک رهگذاران حریق خاموش و وی به بیمارستان منتقل شد.
بنا به گفته شاهدان عینی که حاضر به افشای نامشان نشدند، حدود ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز خانمی ۳۰ ساله در بلوار کشاورز نزدیک میدان ولیعصر(عج) اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله رهگذاران با اطفای حریق مانع از گستردگی این خودسوزی شدند.
شاهدان گفتند: پس از دقایقی از خاموش کردن آتش با حضور عوامل اورژانس فرد مصدوم برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در خصوص این حادثه نیز گفت: خانمی ۳۰ ساله که از نواحی مختلف بدن بویژه دست و صورت دچار سوختگی شده بود بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی برای رسیدگی کامل پزشکی به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت.
حسن عباسی در این باره اظهارکرد: با توجه به اینکه عوامل اورژانس در وقوع حوادث مختلف ماموریت ارائه خدمات پزشکی و درمانی را دارند، علت بروز این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.
توضیحات پلیس درمورد خودسوزی یک‌ زن در بلوار کشاورز
 رکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره خودسوزی یک زن در بلوار کشاورز تهران ارائه کرد و از بررسی علت و انگیزه‌های وقوع این حادثه خبر داد.

حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبر اقدام به خودسوزی یک زن به سامانه ۱۱۰ اطلاع داده شد و در پی آن تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۴۸ انقلاب به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز اعزام شدند.

همچنین بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس نیز انجام شده و عوامل این نیرو در محل حاضر شده و فرد مصدوم که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس مشخص شد که فرد مذکور به وسیله بنزین اقدام به خودسوزی کرده است و در حال حاضر تحقیقات پلیس پایتخت پیرامون علت و انگیزه این اقدام در حال انجام است که نتیجه تحقیقات در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي