جزییات حادثه تلخ خودکشی پسر 8 ساله تهرانی در بزرگراه

متاسفانه امار خودکشی در ایران بسیار زیاد شده است. در ادامه جزییات حادثه تلخ خودکشی پسر 8 ساله تهرانی در بزرگراه را می خوانید

3954595_905

شاهدان با دیدن این صحنه، ضمن مراقبت از پیکر این کودک که میان بزرگ‌راه افتاده‌بود، بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادند. با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و طی انجام بررسی‌های اولیه، مرگ پسرک خردسال تایید و موضوع فورا به بازپرس ویژه قتل اعلام شد.

در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از مشخص‌شدن هویت این کودک، مشخص شد که آنان به دلیل مشکلات خانوادگی و تفاهم‌نداشتن در زندگی، دو سال پیش از یکدیگر جدا شده‌اند. مادر این پسربچه بعد از طلاق از پدرش، مجددا ازدواج می‌کند و متوفی (پسر هشت‌ساله) که با ناپدری‌اش کنار نمی‌آمده، در خانه پدرش زندگی می‌کرده‌است.

پدر متوفی که در نانوایی مشغول به کار بوده‌است، روز حادثه ساعت۱۲‌ از خانه خارج می‌شود و هنگام بازگشتن از سر کار، متوجهِ نبودن فرزندش می‌شود. پدر این پسر که احتمال می‌داده فرزندش پیش مادرش رفته‌باشد، با همسر سابقش تماس می‌گیرد تا اگر فرزندش می‌خواهد به خانه برگردد، به دنبال او برود. این مرد جوان پس از برقراری تماس با همسر سابقش، متوجه می‌شود که فرزندش به خانه مادرش نرفته است .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه