جزئیات کامل درگذشت مجری صدا و سیما

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 4 دی
 نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بوده است و صبح دیروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد.
جزئیات کامل درگذشت مجری صدا و سیما, پورتال خبری فرهنگی گهر
به گزارش «تابناک»، بنا به درخواست انجمن ورزشی نویسان، پیگیری و دستور بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک پیکر مرحوم نیما نهاوندیان از مجریان با سابقه ورزشی کشورمان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.
کشف جسد نیما توسط مادرش
یکی از نزدیکان نزدیک مرحوم نهاوندیان در این باره اظهار داشت : صبح دیروز مادر و پسرخاله نیما نهاوندیان بعد از تماس های بدون پاسخ با او  به منزل او رفته بودند ، در ابتدا فکر می کردند که وی خوابیده است ولی پس از مدت کوتاهی متوجه شدند متاسفانه نیما به رحمت خدا رفته است .
بلافاصله تحقیقات جنایی برای شناسایی علت مرگ نیما نهاوندیان مجری صدا و سیما از سوی پزشکان جنایی و تیم پلیسی آغاز شد.
پس از اطلاع تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل حاضر شده و هیچ آثاری از قتل بر روی بدنش مشاهده نشد. پلیس با اعلام اینکه در خانه او نیز آثاری از درگیری یا ورود به زور نیز وجود نداشته، افزود : تاکنون پرونده به اداره دهم فرستاده نشده و باید منتظر اعلام علت مرگ از سوی پزشکی قانونی باشیم.
نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «ورزش از نگاه دو»، «دورخیز» و «توپ طلایی» بود .
مرحوم نهاوندیان متولد ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۹ و دارای مدرک لیسانس علوم کشاورزی از دانشگاه گرگان بود.
نهاوندیان از یکم اسفند سال ۷۸ همکاری خود را با صداوسیمای مرکز گلستان آغاز کرده و در ابتدا با شبکه خبر همکاری نزدیک داشت وی از پنجم تیر ماه ۱۳۸۲ تاکنون مجری برنامه‌های ورزشی و اجتماعی شبکه دو سیما بوده است.
او در شبکه جام جم هم اجرای برنامه‌های متعددی را عهده‌دار بود و در رادیو ایران هم به عنوان گوینده و مجری کارشناس حضور داشته است.
مرحوم نهاوندیان در صداوسیمای مرکز گلستان هم به عنوان گوینده رادیو و گزارشگر بازی‌های بسکتبال تلویزیون مشغول به کار بوده است.
نیما نهاوندیان از مجریان ورزشی شکه دو سیما بود که از چندی قبل فعالیت خود را در شبکه “شما” آغاز کرده بود.
نظر پزشکی قانونی یک هفته زمان می برد  
 جسد نیما نهاوندیان مجری صدا و سیما به پزشکی قانونی منتقل شده و جزئیات بیشتر در این خصوص از طریق مراجع قضایی اعلام خواهد شد.
دکتر حامد نائیجی- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور- در گفت و گو با خبرآنلاین از انتقال جسد نیما نهاوندیان به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: بررسی های لازم در خصوص این پرونده انجام می شود و نتیجه به قاضی پرونده منعکس خواهد شد و اطلاع رسانی برحسب صلاحدید مقامات قضایی و از طریق سیستم قضایی انجام خواهد شد.
اماسرپرست دادسرای جنایی تهران هم می گوید تا صدور نظر پزشکی‌قانونی صحبت از قتل و خودکشی «نیما نهاوندیان» منتفی است
سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: جسد نیما نهاوندیان به پزشکی قانونی منتقل شده و تا صدور نظر پزشکی قانونی صحبت ار قتل یا خودکشی این فرد منتفی است.
اظهار نظر دوست نزدیک نیما
پوریا تابان مجری برنامه ورزش از نگاه دو  و یار  همیشگی نیما نهاوندیان گفت: متاسفانه یک ساعت قبل این خبر را شنیدم و در شوک هستم . راستش واقعا نمی دانم چه می توانم بگویم. نیما نهاوندیا از همکاران خوب ورزشی ما در خبرگزاری ایپنا بود که با حضور در شبکه دوم سیما تا اجرای برنامه های مهمی چون ورزش از نگاه ۲ ، دورخیز و توپ طلایی پیش رفت.
پیکر نیما نهاوندیان سه‌شنبه تشییع می‌شود
پیکر نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو صبح روز سه‌شنبه (پنجم دی ماه) از مقابل ساختمان شبکه دوی سیما تشییع می‌شود.
 مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «ورزش از نگاه دو»، «دورخیز» و «توپ طلایی» با حضور مدیران، هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی و با همراهی خانواده و دوستان آن مرحوم، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه از مقابل ساختمان شبکه دو واقع در خیابان الوند برگزار می‌شود.
پس از برگزاری مراسم، پیکر آن مرحوم به سمت بهشت زهرا (س)‌ برده و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي