جریان بمب گذاری کنسرت بنیامین در وین

تاريخ : 27 بهمن

جریان بمب گذاری کنسرت بنیامین در وین

 

جریان بمب گذاری کنسرت بنیامین در وین, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنیامین بهادری در پی نیمه‌کاره ماندن کنسرت موسیقی‌اش در وین به بهانه بمب‌گذاری اعلام کرد: یکی دو روز پیش در لندن قرار بود به بهانه روز عشق اين جغرافيا، با گروه عشق، با ايرانى‌ها و فارسى زبان‌هاى انگلستان به اصطلاح بترکانيم. آن شب در وين کنسرت فوق العاده‌اى داشتیم اما ناگهان پس از ۱۴ آهنگ همخوانى عالى با هموطنان ايران و ايرانى دوست خبر دادند که پليس می‌گوید در کنسرت بمب گذارى شده است.

وی افزود: پلیس به دلیل يک تماس از تلفن همگانى، از مردم خواست که سالن اصلى را ترک کنند تا سالن را چک کنند. هرچقدر گفتيم بمبی وجود ندارد و «بمب انرژى همين مردمه» توجه نکردند.

این خواننده پاپ تأکید کرد: ما هم ديديم این افراد بر اساس قوانين پيچيده خودشان آنقدر این کار را طول می‌دهند که وقت دارد از دست مى‌رود. این شد که با گيتار محمد مجرلو و ترومپت عليرضا میرآقا به ورودى سالن رفتیم و آهنگ‌هاى پايانى را با مردم زمزمه کردیم.

بنیامین تصریح کرد: به جرأت مى‌توانم بگویم اين بخش پايانى بدون ميکروفن در جمع مردم مشتاق‌تر و پايه‌تر از خودمان بيشتر از هر اجرايى سرحالمان کرد. ‌همين است. ما برای از عشق خواندن در هيچ شرايطى کوتاه نمی‌آیيم. دقيقاً شبيه اجراهايى که اين چند روز در خيابان داشتيم.

وی ادامه داد: کار خدا را مى‌بينيد؟ ‌انگار که در خیابان در حال تمرین برای آن شب بودیم. شب گذشته هم با خواست خدا، با يادآورى روز عشق ايرانى خودمان (سپندارمذگان) براى همه دنيا، لندن را بترکانيم.

این خواننده جوان در پایان گفت: مى‌خواستم به پليس‌ها بگویم، هر کسی گفته اينجا بمب‌گذارى کرده‌اند راست می‌گوید ولى شما هرگز بمبى پيدا نمى‌کنيد. چون کسانى در قلب ما بمب کار گذاشتند اما زبانم ضعیف بود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي