جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس

تاريخ : 19 بهمن

مجله ایده آل: بسياري از بازيکنان فوتبال ايران در چند سال اخير بيني خود را جراحي کرده​اند يا مو کاشته​اند، چرا؟ علت آن مشخص است. اين گزارشي است در مورد آنهايي که اين عمل​ها را انجام داده​اند و مصاحبه با حميد درخشان که با شجاعت در مورد اقداماتي که انجام داده صحبت مي​کندفهرست برخي از نفراتي كه بيني‌شان را به تيغ جراحي سپرده‌‌اند:عليرضا نيكبخت‌واحدي، مهدي هاشمي‌نسب، داوود فنايي،‌ داوود سيدعباسي، فراز فاطمي، مهرداد اولادي، مهدي اميرآبادي، فيروز كريمي، محمد احمد‌زاده، افشين پيرواني، رضا عنايتي، حامد كاويانپور، شيث رضايي،‌ حميد درخشان، علي حمودي، علي عليزاده، مهرزاد معدنچي، ميثاق معمارزاده، نيما نكيسا، مهرداد ميناوند و…

 

مظلومي خط​ شکن شد

شايع‌ترين عمل زيبایي ‌درميان بازيکنان فوتبال ترميم مو است. شايد بتوان با قاطعيت گفت كه اولين بي‌مويي ترميم شده، پرويز مظلومي بود. او در اواخر دهه ۶۰، زماني كه هنوز به ۴۰سالگي نرسيده بود همه موهايش را از دست داد و ۲۰ سال با موي مصنوعي متحرك يا كلاه‌گيس در افواه ظاهر شد و حتي مورد طنز و مطايبه هم قرار گرفت. او بعد از جدايي خود از استقلال عنوان كرد كه در تيم جديدش بدون كلاه‌گيس روي نيمكت مي‌نشيند. از ديگر افرادي كه پشت موهاي كم شده و تنك شده خود را زياد كردند مي‌توان به فرهاد كاظمي، يحيي گل‌محمدي و محسن عاشوري اشاره كرد. بر اساس فرمول‌هاي امروزي، مودار شدن ديگر اصلا كار سختي به نظر نمي‌رسد. يك جلسه بي‌سروصداست. شخص بي‌مو يا كم‌‌مو مي‌رود و روي يونيت  مي‌خوابد و بدون احساس درد يا مشكل خاصي در يك جلسه صاحب چند هزار تار مو مي‌شود.  امروز گل‌محمدي، صاحب بهترين نوع مو در بين كساني است كه موهاي كم‌تعداد و كم‌تراكم خود را پرتعداد و پرتراكم كرده‌اند.

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 
آنقدر از صورتش کار کشید  که
امير قلعه‌نويي به علت ويژگي‌هاي خاصش، ‌رفتارهاي متفاوت و پراسترسي دارد. او روي عضلات اطراف لب ودهان خود فشار زيادي مي‌آورد،‌ به پيشاني‌اش زياد چين وچروك‌ مي‌اندازد، چشم‌هاي خود را بارها منقبض كرده و براي فوكوس كردن در حالت تماشاي اطراف به خصوص دوردست‌ها اطرافش چين و چروك مي‌اندازد. او حتي در آفتاب هم بسيار اندك عينك آفتاب‌گير كه به آفتابي در ايران مشهور است استفاده كرده است. به همه اين مسائل اضافه كنيد كه او اولا اهل تهران است كه هواي نسبتا خشكي دارد و ثانيا صاحب پوست خشكي است و به همين علت با توجه به سنش زودتر صاحب صورتي پر از چين و چروك شد. قلعه‌نويي در ۲ دوره، به صورت عمده از بوتاكس استفاده كرده است. چين وچروك‌دار شدن صورت برخي از افراد مسن نسبت به سايرين به دلايلي متفاوت از جمله ژنتيك، ميزان چربي و خشكي پوست، نوع سلول‌هاي پوستي،‌تغذيه، محل زندگي و درصد تحت تاثير عوامل و نورهاي محيطي و ميزان رطوبت است. چنانچه مي‌بينيم اهالي شمال كشور به علت رطوبت هوا پوست‌هاي روشن‌تر و صاف‌تري دارند ولي ساكنان مناطق خشك و كويري  مثل يزد و كرمان صاحب پوست‌هاي خشك و پر چين و چروك هستند. در مورد قلعه‌نويي اين را هم بايد اضافه كرد كه شايد صاحب پوست خوبي نباشد اما جنس موهايش و رنگ آن در سن نزديك ۵۰ سالگي واقعا خوب به نظر مي‌رسد.

 

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

جراحی در دوبی
فرهاد مجيدي كاپيتان محبوب استقلال هم از جمله بازيكناني است كه عمل زيبايي روي بيني خود انجام داده است. فرهاد مجيدي بيني خود را زماني  عمل كرد كه ستاره تيم الوصل امارات به شمار مي‌رفت و در فوتبال اين كشور حاشيه خليج‌فارس فعاليت مي‌كرد.

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

بازیکنی شبیه مدل ها
عليرضا نيكبخت واحدي هافبك اسبق و پرحاشيه‌ تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال هم جزو بازيكناني بود كه در جراحي پلاستيك در ناحيه بيني از اولين نفرات به شمار مي‌آمد. وي كه در كل به تيپ و ظاهرش خيلي اهميت مي‌داد و فوتباليستي مدگرا بود در آخرين سال‌هاي حضورش در استقلال بيني خود را به تيغ جراحان پلاستيك سپرد تا وي هم از اين ناحيه در صورت خود از جذابيت‌ بيشتري برخودار شود. بيني نيكبخت قبل از عمل جراحي هم مشكل خاصي نداشت اما وي را به لحاظ شكل و اندازه قانع نمي‌كرد تا جراحي‌‌اش كند.

 

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

انگار لازم بود

رضا عنايتي بهترين گلزن تمام ادوار مسابقات ليگ برتر هم جزو كساني است كه بيني خود را به دست جراحان متبحر پلاستيك سپرد تا ميميك صورتش را قدري بهتر كند. در ارتباط با جراحي پلاستيكي كه رضا عنايتي روي بيني خود انجام داد دوستان و اطرافيانش به وي زياد خرده نگرفتند زيرا مانند خودش معتقد بودند كه وي با توجه به فرم بيني و در كل صورتش نياز به چنين عملي دارد.

 

جراحی زیبایی در فوتبالیستهای ايران/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي