جدول یاب پرسه در دنیای واژه ها و اطلاعات

تاريخ : 15 مهر

در طول روز چقدر پیش می آید که بدانیم معنی برخی لغات و عبارات چیست؟ معنای یک واژه انگلیسی که می بینیم کدام است؟ اسم شهری که می شنویم برای چه استانی است و یا معنی ضرب المثلی را که در ذهن داریم بدانیم؟ شاید به دنبال عوارض یک بیماری باشیم و یا اینکه بخواهیم تعبیر یک خواب را بدانیم… بگذارید کمی تخصصی تر راجع به موضوع بنویسیم. آیا پیش آمده که در حل یک جدول کلمات متقاطع نیاز به راهنمایی داشته باشید؟

جدول یاب پرسه در دنیای واژه ها و اطلاعات, پورتال خبری فرهنگی گهر

ما برای تمامی این سوالات یک جواب داریم و آن «جدول یاب» است. جدول یاب سایتی است برای جستجوی آنچه را که نمی دانید. دایره اطلاعات موجود در جدول یاب آنقدر وسیع است که برای شرح آن نیازمند چند ساعت وقت است اما ما سعی می کنیم در چند جمله اهمیت استفاده از این سایت را بازگو کنیم.

 

سایت جدول یاب بانک اطلاعاتی قدرتمندی است. ۲۶ بانک بزرگ اطلاعات در این سایت جمع آوری شده است تا به مراجعه کنندگان در یافتن اطلاعات عمومی، عبارات و واژه ها کمک کند.
مهمترین بانک های اطلاعاتی در این سایت لغت نامه دهخدا، فرهنگ معین، فرهنگ عمید و فرهنگ واژه های فارسی سره هستند. تقریبا معانی و ریشه تمام واژه های فارسی در این سه بانک اطلاعاتی جمع آوری شده اند.

 

برای یافتن لغات و واژه های غیر فارسی که در زبان ما کاربرد زیادی دارند از بانک اطلاعاتی جداگانه ای استفاده کرده ایم.دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی یکی دیگر از بانک های مهم سایت جدول یاب است. مکمل این دیکشنری عظیم، اصطلاحات انگلیسی به فارسی و مخفف اصطلاحات انگلیسی است که به آن اضافه شده است. علاوه بر این بانک لغات ترکی و عربی به فارسی و بالعکس هم برای مراجعه کنندگان در این سایت در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از بخش های مهم سایت جدول یاب، بانک راهنمای حل جدول است. برای دوستداران حل جدول داشتن یک راهنما برای یافتن عبارات، اصطلاحات، آثار نویسندگان، اطلاعات جغرافیایی، تاریخی، ادبی، ورزشی و حوزه اطلاعات عمومی بسیار مهم است. جدول یاب راهنمای جامع و قدری برای یافتن این اطلاعات است.

استفاده از فرهنگ گیاهان، داروها، بیماری ها، خواص گیاهان دارویی و کالری خوراکی ها را برای علاقه مندان به طب سنتی، دارو و تغذیه در سایت جدول یاب توصیه می کنیم. این سایت اطلاعات بسیار مهم و مفیدی را برای مراجعه کنندگان به این حوزه ها در اختیارشان قرار می دهد.

آشپزی، تعبیر خواب، ضرب المثل های ایرانی و سخن بزرگان از دیگر بخش های متنوع سایت جدول یاب است. لغات و اصطلاحات در این حوزه ها بسیار فراوانند. افراد زیادی در طول روز به دنبال یافتن اطلاعاتی از این موارد هستند. بی شک جدول یاب کمک حال آنها خواهد شد.

معانی نام های ایرانی جزو مواردی است که بسیاری از ایرانیان به دنبال آن هستند. در بانک اطلاعاتی سایت جدول یاب بسیاری از نام های فارسی همراه با معانی آنها گنجانده شده است. به طور حتم برای آن دسته از افراد که مایلند ریشه نام ها و معانی آن را بدانند، جدول یاب بسیار پرکاربرد خواهد بود.

آیات قرآن و معانی آنها یکی دیگر از اطلاعات ارزشمند ذخیره شده در جدول یاب است. این سایت، به شرط نوشتن صحیح آیه های قرآن ، می تواند معانی آن را در اختیار مراجعه کننده قرار بدهد.
سایت جدول یاب سایتی پویا و روزآمد است.

 

چنانچه واژه و یا عبارتی در این سایت جستجو شود و معنی آن در بانک های عظیم اطلاعاتی سایت نباشد، واژه و عبارت مورد نظر در دیتابیس سایت ذخیره می شود تا در اسرع وقت کارشناسان سایت نسبت به یافتن معانی اقدام کنند. ضمن اینکه بانک های اطلاعاتی مهم هر چند وقت یک بار در این سایت قرار می گیرد تا خواسته مخاطبان را برآورده کند.

 

ربات جدول یاب (راهنمای حل جدول)، ربات هوشمندی است که با استفاده از بانک چندین هزار واژه ای خود، شما را در یافتن معانی لغات و عبارات و نیز یافتن پاسخ سوالات در جدول کمک می کند.

جدول یاب علاوه بر سایت و ربات، اپلیکیشن موبایلی خود را هم طراحی و راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن با تکیه بر بانک های اطلاعاتی گسترده خود از واژه نامه های مختلف، نزدیک به یک میلیون لغت و عبارت را در خود جای داده است. با نصب این اپلیکیشن که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده، به راحتی خواهید توانست معانی لغات و واژه های درخواستی خود را بیابید. ضمنا بانک اطلاعات جدولی که در داخل نرم افزار تعبیه شده بهترین راهنمای شما برای حل جداول و جستجوی واژه های مختلف خواهد بود. برای ورود به سایت جدول یاب عبارت جدول یاب را در گوگل سرچ نمایید.

 

منبع : jadvalyab.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي