جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان واقعیت دارد؟

تاريخ : 4 شهریور

رامبد جوان و نگار جواهریان که چندی پیش با هم ازدواج کردند در ادامه چزییات خبر جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان می پردازیم.

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان واقعیت دارد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می‌شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می‌دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می‌کنند.

جالب اینکه برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با مشترک مورد نظر رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند گرچه برخی دیگر معتقدند که هنوز متصل است او و برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آنها را نگیرد ترجیح داده‌اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

خاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه‌ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی،‌ کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص‌ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می‌کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی‌ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي