جباری ماند،مبعلی رفت

آخرین روز نقل و انتقالات برای استقلال اتفاقات عجیبی را به همراه داشت. مجتبی جباری که بازهم در دوران بدنسازی استقلالی ها شرکت نکرد در لحظات آخر برای ماندن در این تیم به توافق رسید، ایمان مبعلی از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال پیکان پیوست.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که علی فتح الله زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از منتفی شدن حضور مجتبی جباری در تیم فوتبال استقلال خبر داده بود، برخی نزدیکان این باشگاه امروز پنجشنبه تلاش کردند تا زمینه بازگشت جباری به استقلال را فراهم کنند.

 

جباری که امروز بلیت سفر به تبریز را هم تهیه کرده بود تا راهی این تیم شود و با تراکتورسازی قرارداد ببندد، توسط یکی از دوستان مشترکش با امیرقلعه نویی از سفر منصرف شد تا در نشست ویژه ای با امیر قلعه نویی شرکت کند. این جلسه عصر امروز پنجشنبه در محل باشگاه استقلال برگزار شد و برخی مسئولان باشگاه تلاش کردن زمینه ماندن جباری را فراهم کنند. در پایان این نشست قلعه نویی و جباری به توافق رسیدن تا فصل آینده با یکدیگر کار کنند. حباری شامگاه پنجشنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال ثبت کرد.

 

از سوی دیگر ایمان مبعلی که در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوسته بود در شرایطی در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد که قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست. کیانوش رحمتی هم با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

 

استقلالی ها امروز همچنین تلاش کردند تا فرهاد مجیدی و جواد نکونام را هم آبی پوش کنند اما تا ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات موفق به این کار نشدند.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه