ثروتمند ترین زن جهان کیست

تاريخ : 24 تیر

معرفی ثروتمند ترین زن

ثروتمند ترین زن جهان را می توان یکی از الگوهای ممتاز برای رسیدن به معنای واقعی ثروت در جهان معرفی کرد. اما همواره ثروتمند شدن در گرو اتلاش و تبهر فردی نست و می توان راه های بسیاری را برای رسیدن به این مهم طی نمود.

اگر اتفاقی ده نفر را از خیابان انتخاب کنید و از آن‌ها بپرسید که دوست دارند ثروتمند باشند یا نه، احتمالاً پاسخ هر ده نفر آنها مثبت خواهد بود. ولی اگر از همان ده نفر بپرسید که «ثروتمندی» به چه معنایی است، پاسخ هر ده نفر آنها متفاوت خواهد بود.

ثروتمند ترین زن جهان کیست, پورتال خبری فرهنگی گهر

آگاهی از راه و روش کسب درآمد، سختی هایی که این افراد بعضا در مسیر موفقیت برابر خود داشته اند و میزان دارایی ها موضوعاتی هستند که مخاطب را به سمت خود جذب کرده اند حال در این میان اگر تیترهای خبری مربوط به بانوان میلیاردر باشد می تواند جذابیت های بیشتری هم همراه داشته باشد.

شاید برحسب یک عادت ذهنی، زمانی که صحبت از ثروتمندان جهان می‌شود ابتدا نظرمان به سمت مردان ثروتمند متوجه شود اما در عرصه کسب و کارهای بین الملی زنان موفقی حضور دارند که میزان دارایی آنها روز به روز در حال افزایش است.

ثروتمند ترین زن جهان

در همین رابطه قصد داریم شما را با خانمی به نام رینهارت که پس از بیل گیتس و اسلیم عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داده است آشنا کنیم.

این خانم استرالیایی با دارا بودن ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمند ترین افراد جهان تبدیل شده است.

این زن با استفاده از سهم زیادی که از معدن سنگ آهن پدرش  به عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ آهن جهان در استرالیا دارد، موفق به کسب این عنوان شده است.

احتمالا به‌نظر یکی از آن‌‌ها ثروتمندی یعنی داشتن یک میلیون دلار پول؛ درحالی‌که نظر فرد دیگری این است که ثروتمندی یعنی داشتن ده میلیون دلار پول و شاید دیگران پاسخی دهند که فقط محدود به داشتن پول نباشد. به‌نظر آن‌ها ثروتمندی یعنی داشتن خانه‌‌‌ای بزرگ، کشتی، هواپیمای شخصی و شاید فقط داشتن یک خانه‌ی راحت و بیمه‌ی سلامتی خوب و مطمئن.

ولی درحقیقت ما هنوز به‌معنای واقعی ثروتمندی پی نبرده‌ایم. چون افراد دیدگاه‌های مختلفی نسبت به‌معنای ثروتمندی دارند. اگر ثروتمندشدن یکی از اهداف مالی زندگی‌تان است، باید مفهوم دقیق ثروتمندبودن را بفهمید. شما به ایده‌ای روشن از تصورات‌تان راجع به نوع ثروتمندی خود نیاز دارید. شما می‌توانید با کمک برنامه‌ای از قبل تعیین‌شده رؤیای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

راه زیادی در پیش دارید تا بفهمید چرا نظر‌های مختلفی راجع‌به میزان درآمد لازم برای ثروتمندشدن وجود دارد .برای مثال در سال ۲۰۱۲ زمانی‌که اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم گرفت که مالیات افراد را با درآمد بالاتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار افزایش دهد، فیشال تایمز (یکی از خبرگزاری‌های آمریکا) اظهار داشت که خانواده‌ی چهار نفره برای تأمین هزینه‌‌های مالیات، مسکن، خوراک، حمل‌و‌نقل، آموزش‌وپرورش، مراقبت و تربیت کودکان و… نیاز به این درآمد دارد. این خانواده در صورت قطع یا کاهش این درآمد زندگی سختی را خواهد داشت و دیگر به داشتن ویلا، عضویت در باشگاه‌های معروف، پوشیدن لباس‌های مارک‌دار قادر نخواهد بود.

یا به عبارتی صاحب یک زندگی اشرافی و مجلل نخواهد شد. سرانجام رئیس‌جمهوری و نمایندگان مجلس، قانون دیگری را تصویب کردند که در آن فقط مالیات خانواده‌هایی با درآمد بالای ۴۵۰۰۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کرد. تصویب این قانون جدید تأثیر زیادی در شناخته‌شدن افراد ثروتمند آمریکا داشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي