ثبت نام وام 4 میلیونی بازنشستگان

تاريخ : 29 فروردین

ثبت نام وام ۴ میلیونی بازنشستگان

در این بخش گهر در مورد وام ۴ میلیونی بازنشستگان صحبت می کنیم و اطلاعاتی در مورد وام ۴ میلیونی بازنشستگان ار جمله، ثبت نام و شرایط و … عنوان می کنیم.

ثبت نام وام 4 میلیونی بازنشستگان, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری ۴ میلیون تومانی اواخر فروردین ماه به ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان پرداخت می شود.

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هفتمین مرحله اعطای وام ضروری ۴ میلیون تومانی اواخر فروردین ماه به ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان پرداخت می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع تامین نشدن بودجه مورد نیاز برای پرداخت وام ضروری فروردین ماه بازنشستگان صحت ندارد و خوشبختانه اعتبار لازم برای پرداخت این وام  فراهم شده و مشکلی در خصوص واگذاری آن به بازنشستگان وجود ندارد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: ثبت نام و قرعه کشی از بازنشستگان برای دریافت وام ۴ میلیون تومانی در شهریور ماه سال گذشته انجام شد و متقاضیان در مهلتی که برای آن ها تعیین شده بود ثبت نام خود را انجام دادند.

رشیدی یادآور شد: کارمزد وام ۴ میلیون تومانی که تحت عنوان وام ضروری به بازنشستگان پرداخت می شود،۴ درصد است و بازنشستگان به ترتیبی که در زمان ثبت نام و قرعه کشی اولویت بندی شدند، وام فوق را دریافت خواهند کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي