تکنولوژی های جدید برای تنبل ها!

تاريخ : 12 مرداد

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد  تکنولوژی های جدید برای تنبل ها!  صحبت کنیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

تکنولوژی های جدید برای تنبل ها!, پورتال خبری فرهنگی گهر

تکنولوژی های جدید برای تنبل ها!

جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای افراد تنبل:پایه سشوار،کروات بالشی و…با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای افراد تنبل بیشتر آشنا شوید.

۱- پایه سشوار موی ایستاده

اگر در حین کار با سشوار دست‌تان خسته می‌شود، می توانید از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای افراد تنبل(!) که یک سشوار موی ایستاده است، استفاده کنید و دیگر نیازی به بلند کردن این ماشین داغ با وزش باد سنگین نداشته باشید.

توضیحات محصول

این پایه طراحی شگفت انگیزی دارد و با استفاده از آن هر دو دست شما آزاد است و می‌توانید با دستهایتان به راحتی موهایتان را حالت بدهید. در کل این وسیله حکم دست سوم شما را دارد.

ویژگی‌های محصول

  • ارتفاع قابل تنظیم از ۲۷ تا ۳۶ اینچ
  • گردن انعطاف پذیر و خم شونده به زاویه دلخواه شما
  • امن برای استفاده کودکان
  • راحتی در حرکت به جلو و عقب
  • ایده‌آل برای خشک کردن ناخن!
  • قیمت این وسیله $ ۱۵.۴۰ است.

۲- نگه دارنده دستمال با دسترسی آسان

یکی دیگر از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای افراد واقعا تنبل (!) دسترسی سریع و آسان به دستمال با استفاده از نگه دارنده دستمال با دسترسی آسان است.

توضیحات محصول

این نگه دارنده دستمال را می‌توانید در حمام و دستشویی مورد استفاده قرار دهید. نگه دارنده رول دستمال به راحتی قابل دسترسی می‌باشد و کمک بزرگی برای کسانی است که تحرک محدود دارند. این وسیله به صورت آکاردئون کشش می‌یابد و جنس آن از آهن است. یک قفسه برای رول اضافی نیز در آن تعبیه شده است.

۳- در بازکن کنترلی، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

ممکن است شما در حال مشاهده یک صحنه مهم از فیلم باشید و بخواهید که در یک بطری نوشیدنی را باز کنید و آن را بنوشید، ولی اگر مجبور باشید که به دنبال در بازکن بگردید، آن صحنه از فیلم را از دست می‌دهید. با استفاده از این در بازکن کنترلی دیگر نگران این موضوع نباشید.

توضیحات محصول

یک کنترل تلویزیون به شکل در بازکن می‌باشد که با استفاده از زائده کنار آن به راحتی می‌توانيد درب نوشیدنی‌ها را در حین تماشای تلویزیون باز کنید و هیچ صحنه‌ای از فیلم را از دست ندهید.

۴-گرداننده بستنی قیفی برای لیس زدن آن

این گرداننده که در لیست جدیدترین تکنولوژی‌هاری روز دنیا برای افراد تنبل قرار گرفته است، بستنی را چرخش می‌هد تا مجبور نباشید زبان خود را برای لیسیدن بستنی به اطراف بچرخانید. فقط کافیست زبان خود را از دهانتان بیرون آورید، دستگاه خودش بستنی را روی زبانتان می‌چرخاند و می‌توانید از آن لذت ببرید. قیمت این محصول $ ۹.۹۹ است.

۵-عینک منشور

هیچ کس نباید برای خواندن کتاب و یا تماشای تلویزیون مجبور به نشستن باشد.

توضیحات محصول

همانطور که از معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تا بدین‌جا متوجه شده‌اید، هدف از تولید این عینک نیز مانند بقیه تکنولوژی‌های معرفی شده، کمک به خوانندگان تنبل است.

با استفاده از این عینک می‌توانید در حالی که دراز کشیده‌اید مطالعه کنید بدون اینکه نیاز داشته باشید که سر خود را شیب دار نگه دارید. این محصول در دسته لوازم جانبی‌های ساخته شده برای افراد تنبل قرار گرفته است و این افراد می‌توانند در رختخواب به صورت صاف دراز بکشند، لنز عینک که به شکل مخصوصی طراحی شده، نوشته‌ها را مقابل چشمتان منعکس می‌کند حتی اگر کاملا سرتان رو به سقف باشد.

لطفا توجه داشته باشید که این عینک را برای مدت کوتاهی در خواندن مورد استفاده قرار دهید و عینک را قبل از خواب حتما بردارید. برای راه رفتن و حرکت نیز از آن استفاده نکنید!

۶-جدیدترین تکنولوژهای روز دنیا و سازنده گلوله برفی

این تکنولوژی جدید، یک وسیله برای ساخت گلوله برفی به صورت آیرودینامیکی می‌باشد و به پرتاب با دقت شما کمک می‌کند. چرا که باعث می‌شود به راحتی گلوله برفی ایده آل خود شکل دهید. این وسیله مناسب برای بازی کودکان است. گلوله برفی ساز، شامل یک دسته است که ۱۵ اینچ طول و ۴ اینچ ارتفاع دارد، البته زمانی که بسته است. این وسیله برای سنین ۴ سال به بالا توصیه می‌شود و قیمت آن $ ۸.۷۰ است.

۷-کنسرو ساندویچ

این یک ساندویچ است اما نه به شکل فیزیکی. نام این محصول Candwich است. یک ساندویچ در یک قوطی که باورنکردنی است و مثل رویاست. این ساندویچ‌ها در انواع کره بادام زمینی با ژله انگور و مرغ BBQ با کره بادام زمینی و … موجود می‌باشند.

۸-کیسه مدفوع سگ

جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به گونه‌ای دیگر نیز به کمک افراد تنبل آمده‌اند. این محصول موجب صرفه جویی در وقت و انرژی شما می‌شود و دیگر مجبور به خم شدن برای تمیز کردن مدفوع حیوان نیستید.

۹- صندلی توالت با درب پدالی

مردم نمی خواهند چیز‌های غیر بهداشتی را لمس کنند و یکی از آن چیز‌ها درب توالت فرنگی است. مانند درب‌های پدالی سطل‌های زباله، این صندلی توالت نیز دارای پدال است. فقط کافیست پای خود را روی پدال فشار بدهید تا درب صندلی باز شود.

۱۰-لیوان با همزن خودکار

با این محصول مجبور به همزدن نوشیدنی خود نیستید، چرا که این لیوان به صورت خودکار این عمل را انجام می‌هد.

توضیحات محصول

با فشار دادن دکمه‌ای که بر روی دسته لیوان قرار دارد، موتور کوچکی در قسمت پایین داخل لیوان فعال می‌شود. سپس یک پروانه را به حرکت در می‌آورد و نوشیدنی شما را هم می‌زند. قیمت این لیوان $ ۷.۹۸ است.

۱۱-کروات بالشی

با پوشیدن این کروات می‌توانید یک خواب لذت بخش را تجربه کنید. این بالش بادی که به شکل کروات است می‌تواند به شما کمک کند تا اگر در طول روز احساس خستکی کردید بتوانید یک چرت کوتاه داشته باشید. فقط کافیست آن را باد کنید و روی آن بخوابید. این کراوات در لیست پرطرفدارترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای افراد تنبل قرار گرفته است!

۱۲-پاپ کرن سازی که دانه‌های ذرت را مستقیما به دهان شما پرتاب می‌کند

این محصول POPINATOR نام دارد و ساخت کشور هندوستان است. معمولا ذرت بو داده با طعم های جدید و بسته بندی‌های جدید به بازار می‌آید. اما هرگز تغییراتی در مورد خوردن پاپ کورن به وجود نمی‌آید. یک راه برای تغییر روش پاپ کورن خوردن استفاده از این وسیله است که جزو جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به شمار می‌آید. این وسیله ذرت‌های بوداده را به دهانتان شلیک می‌کند و خوردن آن را برایتان سرگرم کننده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که از خوردن پاپ کرن بیشتر لذت ببرید.

۱۳-نگه دارنده دستمال

این نگه دارنده‌ی دستمال رولی به صورتی طراحی شده است که به راحتی می‌توانید برگ دستمال را جدا کنید.

۱۴- لیزر اسباب بازی گربه

نگهداری از حیوان خانگی انرژی زیادی را می‌طلبد. با این وسیله می‌توانید به راحتی حیوان خانگی خود را سرگرم کنید. انسان‌ها و حيوانات به طور غریزی نور لیزر را دنبال می‌کنند. با قرار دادن این وسیله روی یک سطح صاف و روشن کردن آن مشاهده می‌کنید که گربه خانگی‌تان چگونه نور لیزر را تعقیب می‌کند. الگوهای لیزر برای حیوان هیجان انگیز و سرگرم کننده است. اگر دستگاه را روی حالت خودکار بگذارید، نور لیزر در الگوهای تصادفی با تایمر خودکار ایجاد می‌گردد. همچنین می‌توانید الگوهای لیزر منحصر به فردی را به شکل دستی برای دستگاه ایجاد کنید. این دستگاه لیزر برای کار به ۴ باتری نیاز دارد.

۱۵-چنگال قابل گسترش

برخی از افراد از خوردن غذاهای مختلف در اطراف میز لذت می‌برند. ولی این کار مستلزم خم شدن و کشیدن دست است. جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا باز هم به کمک این افراد تنبل آمده است. با کمک این چنگال قابل گسترش دیگر برای انجام این کار راحت خواهید بود. این چنگال تا زمانی که شما آن را گسترش نداده‌اید درست مثل یک چنگال عادی است. شما می‌توانید آن را تا ۲۱ سانتی‌متر گسترش دهید و از غذاهای دور از دسترس به راحتی استفاده نمایید.

۱۶-کفش‌های برقی

با این کفش‌ها می‌توانید به راحتی هر چقدر که می‌خواهید قدم بزنید و خسته نشوید.

۱۷-چوب غذاخوری چینی با قابلیت ریختن سس بر روی غذا

با این وسیله می‌توانيد سس سویا یا هر نوع سس دیگر را بر روی غذا بریزید و از آن هم برای غذا خوردن و هم برای ریختن سس استفاده کنید.

۱۸-پایه نگه دارنده تبلت

گاهی جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانند برای سلامت مفید باشند. این تکنولوژی جدید با اینکه برای افراد تنبل به نظر می‌رسد، ولی بمی‌تواند در عین حال مفید نیز باشد. با این وسیله می‌توانید در حال خواب بر روی تخت به راحتی با تبلت خود کار کنید.

۱۹-جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا: لباس کودک پاک کننده

این لباس کودک فوق العاده نرم و راحت است. با استفاده از مواد جاذب فوق العاده ساخته شده است و مخصوص برای تمیز کردن و درخشش خانه است. هنگامی که کودک شما چهار دست و پا راه می‌رود کف پوش خانه به سادگی تمیز می‌شود.

دلایلی برای اینکه چرا به لباس کودک پاک کننده (MOP BABY) نیاز دارید:

آموزش کودک شما. کودک شما با این روش یک اخلاق کاری قوی را در اوایل زندگی خود آموزش می‌بیند.

کودک شما رها نکردن غذا و زباله را به کمک این محصول خواهد آموخت.

این یک تمرین خوب برای کودک است چرا که به سوزاندن انرژی و قوی شدن عضلات او کمک می‌کند.

تمیز کردن خانه با صرفه جویی در وقت شما.

صرفه‌جویی در مقدار زیادی پول برای هزینه وسایل تمیز کردن خانه.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي