تکذیب خبر رایگان بودن گوشی هوشمند آمازون

حدود 2روز پیش در خبری داشتیم که آمازون گویا قصد دارد گوشی هوشمندی را به صورت رایگان به مشتریانش عرضه کند. حالا امروز خود شرکت آمازون این خبر را تکذیب کرده است.

تکذیب خبر رایگان بودن گوشی هوشمند آمازون

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در پاسخ به اخبار منتشر شده توسط لسین طی چند روز گذشته مبنی بر تلاش آمازون برای ارائه گوشی هوشمند خود تا پایان سال ۲۰۱۳ و به طور رایگان، شرکت آمازون اعلام کرد گوشی هوشمند خود را امسال عرضه نخواهد کرد و حتی اگر هم بخواهد یک گوشی هوشمند عرضه کند، رایگان نخواهد بود.

این بیانیه آمازون در پاسخ به اخبار منتشر شده توسط لسین منتشر شده است. در اخبار منتشر شده بیان نشده بود که مایکروسافت چگونه برای رسیدن به هدف خود مبنی بر ارائه رایگان گوشی هوشمند برنامه ریزی کرده است اما گمانه ها بر این بود که آمازون درآمد گوشی ها را از حق عضویت و ثبت نام در سرویس های آمازون مانند Prime یا کیندل تامین خواهد کرد.

حتی اگر آمازون قصد نداشته باشد یک تلفن را به طور رایگان به مصرف کنندگان عرضه کند، ممکن است بتواند خدمات خود را در آن تلفن ارائه و حتی اجباری کند به گونه ای که تلفن هوشمند مذکور کمی ارزان تر عرضه شود. چرا که نسخه آندروید آمازون سرویس های گوگل را در خود ندارد و مصرف کنندگان اجبار بیشتری بر استفاده از خدمات و فضای برنامه های آمازون خواهند داشت.

 منبع: worldit.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه