توهین سالومه به احسان علیخانی / حرفهای زشت سالومه به علیخانی

به دنبال حواشی برنامه ماه عسل ۹۴ و احسان علیخانی، این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: توهین سالومه به احسان علیخانی / حرفهای زشت سالومه به علیخانی .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

توهین سالومه به احسان علیخانی / حرفهای زشت سالومه به علیخانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش “ماه عسل” مطلبی را منتشر کرد.

سالومه سیدنیا ، مجری من و تو و نظرش درباره ماه عسل

شاید به جرأت می توان گفت که برنامه «ماه عسل» امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و بیشتر خانواده های ایرانی را در لحظات نزدیک افطار مجذوب خود کرده است.

اما برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به دکور برنامه هم کشید تا زحمات و طراحی زیبای این برنامه تحت الشعاع برداشت های منتقدان قرار گیرد.

این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه‌سازی و شایعات علیه ماه عسل مطرح می شود که تنها گذشت زمان می تواند چهره مدیران شایعه‌ساز و تخریب کنندگان و یا مقصران را نشان دهد.

در این بین اما رقبای ماهواره‌ای این برنامه هم که گویا در رقابت میدان را وا داده اند، از آن سو شروع به حاشیه‌سازی کرده و با مدیریت شایعات سعی در به حاشیه کشاندن آن دارند.

شبکه تلویزیونی من و تو که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند گاهی برای جبران این نقص، به این و آن چنگ می زند تا بلکه بتواند با تخریب دیگران خود را مطرح کند.

چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به “احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!

.

توهین سالومه به احسان علیخانی / حرفهای زشت سالومه به علیخانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

صفحه شخصی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه ۸ ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»

آنچه از موضع گیری های شبکه های ماهواره ای و عوامل آن در مورد ماه عسل احسان علیخانی روشن است، مردمی بودن و پر مخاطب بودن این برنامه است که گویا در این کسادی بازار مخاطب به مذاق شبکه های ماهواره ای خوش نیامده و از ابتدا با مدیریت شایعات علیه این برنامه سعی در تخریب آن دارند.

اگرچه بعضی سوژه های این برنامه نسبت به سال های قبل با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. فاطمه

    از حسودی نمیدونسته چیکار کنه اینو گفته .واقعا متاسفم براش.احسان علیخانی ما پشتتیـــــــــــــــم

  2. پریسا

    سالومه اصلا عددی نیست که حالا نظرش برای ما مهم باشه…

  3. افسانه

    احسان به کوری چشم دشمنان معلوم الحالت با قدرت و اقتدار به تهیه و اجرای قدرتمندت ادامه بده توانمند و برقرار باشی.

  4. hhh

    من نمیگم برنامه ماه عسل امسال عالی بوده. ایرادایی داشته! ولی حرفای این خانوم یه خورده حرص خالی کردنه!!!! انگار داره به زور عصبانیتشو خالی می کنه!!!! به نظر من یه خورده آب بخوره اوضاش بهتر میشه!!!

  5. Fatima

    سلام من شخصا عاشق احسانم..واقعا متاسف شدم وقتی توهیناشونو خوندم که به یک مجری خیلی زیبا و باشخصیت به همین راحتی توهین میکنند..ممنون از سایت خوبتون..

  6. سکوت

    من از شخص احسان علیخانی خوشم نمیاد اما این نکته رو باید یادمون باشه که هیچوقت کسی رو قضاوت نکنیم چون کار ما قضاوت راجع به آدما نیست که اینقدر راحت به خودمون اجازه میدیم به کسی توهین کنیم

  7. علی

    برو دلقک بازیتو توی سالی تاک در بیار به مجری های ایران توهین نکن به توی اونور ابی هیچ ربطی نداره که اینجا چجوریه

  8. fereshte...

    قبول کنید که بیشترمواقع رفتاراحسان علیخانی خوب نیس….
    اون مث بیشتر جوونا اعتمادبه نفسش بالاس…همیشه حرف مردمو قط میکنه….ضایع میشن….اگه رفتارش مشکل نداشت هیشکی بهش گیرنمیداد….پس بدونین مشکل داره….مجری خوبیه اما امیدواریم رو رفتارش دقت کنه…

  9. بهنام

    سلام
    امثال برنامه های آقای علیخانی ( ماه عسل) و آقای احمدزاده ( جشن رمضان ) تو ماه مبارک رمضان بتونه یخورده مارو به خودمون بیاره که از داشته هامون، سلامتیمون و … قدردان خدا باشیم.
    به فکر اطرافیانمون اگه تونستیم باشیم …
    امثال سالومه کی هستند که بخوان از احسان و امثال این جوونای خوش غیرت تو ایران که تا دلت بخواد زیاد داریم ایراد بگیرند.
    خوب و بد این برنامه ها واسه ما، اگه منتقدی هم هست دوست داریم از جوونای داخل کشور خودمون باشند.
    با تشکر

  10. صادق

    خب راست میگه دیگه سالومه این احسان فقط بلده نقیرارو بیاره ازشون دروغین اعتراف کشی کنه به الکی اشک تمساح بده بیرون بعد دوربین هم فقط اشک احسان نشون بده بعد هم بگه نه آخه چرا واقعا چرا اینکارو کردی البته میدونم نظر منو الان نشان نمیدید

  11. رضا

    یکی مث سالومه آبروی نام ایران رو میبره و
    یکی مث احسان و برنامه اش که آبروی ایرانی رو میخره در مقابل مجامع جهانی …

  12. لیلا

    احسان علیخانی اونقدر مرد هست که با تمام مشکلات کوچک وبزرگی که وجود داره فرار نکرده و داره نهایت تلاشش رو می کنه تا به هم وطنانش کمک کنه وهیچ ادعایی هم نداره ،برخلاف بعضی ها که به جز نوکری کردن واسه خارجی ها دیگه هیچ کاری بلد نیستن.
    در جواب سالومه باید گفت شما حق داری این چیزهارو نفهمی مغز کوچک تو قدرت درک این حقایق بزرگ رو نداره و در ضمن بهتره گه گاهی یه نگاه به آینه بندازی متوجه میشی چهره ی کی پلاستیکی تره .

  13. محمد رحیمی

    با سلام.
    در جوابه خانوم سالومه باس گفته شود ک اگر احسان عزیز دوربینش روی جوراب پسری هشت ساله رفت میخواست همت والای یک ایرانی رو نشون بده همتی ک توام با غیرت و معرفته ک حتی از پول کارکردش یک جوراب برا خودش نخریده و خرج خانوادش رو میده.احسان بغض کرد چون یک ایرانی سختی کشیدنه هم وطنش رو تاب نمیاره ازون بچه. یا بهتر بگم از ان مرد کوچک خواست تا در برنامه حاضر شود تا مسولین چشم و گوششان روبه چنین حقایقی باز شود.از او دعوت کرد تا ب تمام جوانان وطنش با صدایی رسا گوید.خواستن توانستن است.حالا چرندیات غرب زده ها ک دونبال منافع خودشونن پشیزی ارزش نداره.احسان جان همیشه سلامت باشی و با دوربینت مارو ب حقایقه پنهانه این دنیا بینا کنی.با آرزوی موفقیت همیشگیه تو.دوستدار تو محمد رحیمی

    1. رىحانه جعفری.د

      سلام
      من دو تا نکته رو میخوام بگم اول اینکه اگه این برنامه و عواملش از جمله احسان کارشون درست نبود و از دل مردم نبود این همه سال شریک غم و شادی های پنهون و ناگفته مردممون نمیشد و دوم اینکه قابل توجه بعضیا کٽىف اونىکه با دروغاش ذهن مردمو به بازی میگىره خانم به ظاهر محترم.احسان اىن کشور ماىه افتخار ماست و شماها که قىد این کشور و ملت رو در حقیقت امر زدىد اگه خواستىد پاتونو از گلىمتون درازتر کنید با ما مردم طرفىد.

  14. طرفدار احسان

    کاملا مشخصه که این توهین ها از ضعف وکمبود مخاطب برای برنامه ی خودشون هست،ما از وجود همچین برنامه ها و همچین مجری خوشحالیم آقای علیخانی و اجرا و برنامش فوق العادست فوق العاده

  15. شقایق

    سلام.
    من واقعا متاسف شدم از شنیدن توهین هایی به یه مجری توانمند و یه برنامه متفاوت.
    فقط یچیز کاملا مشهوده:من و تو کم اورده,سرکار خانم سالومه ضعف وجودیه خودشو برنامشو با پایین کشیدن برنامه ی موفقی مثل ماه عسل میخواد جبران کنه…حرف زیاده در توصیف این شبکه ی ماهواره ای و این توهینات…اما…ارزش وقت عزیز مارو نداره.
    اقای احسان علیخانی بخاطر همه ی زحمتات ازت ممنونیم,متوقف نشو,به گرد پاتم نمیرسن.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي