تولید گلکسی S7 در دو نسخه / عکس

[ad_1]
گلکسی S7 به زودی در 2 نسخه با نمایشگر معمولی و خمیده در بازار عرضه خواهد شد

 پیشتر نیز سابقه داشته که سامسونگ دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمداران خود را معرفی کرده باشد که به نظر می‌رسد این روند حداقل یکسال دیگر با رونمایی از دو مدل گلکسی اس 7 ادامه خواهد داشت. به گزارش وب‌سایت Sammobile که از منابع نزدیک به سامسونگ به شمار می‌رود، قرار است گلکسی اس 7 در دو نسخه با شماره مدل SM-G930 با نمایشگر معمولی و SM-G935 با نمایشگر منحنی در دو طرف معرفی شود.

این وب‌سایت تاییده کرده که دو مدل از گلکسی اس 7 وارد بازارهای کانادا، چین، اروپا، کره‌جنوبی و آمریکا خواهد شد. البته این فهرست هنوز کامل نیست و احتمال عرضه‌ی هر دو نسخه در بازارهای فعلی سامسونگ وجود دارد. ولی در حال حاضر بازارهای نامبرده شده تایید شده است. در کانادا اپراتور بل‌موبیلیتی، در کره اپراتور‌های KT، ال‌جی آپلاس و اس‌کی‌تله‌کام و در آمریکا اپراتورهای کریکت، AT&T، متروپی‌سی‌اس،تی‌موبایل، یو‌اس سلولار و ورایزن پرچمدار بعدی سامسونگ را عرضه خواهند کرد.

تولید گلکسی S7 در دو نسخه / عکس

گلکسی اس 7 در حال حاضر با کد Project Lucky شناخته می‌شود؛ ولی به گفته‌ی سامسونگ قرار است این دو گوشی به ترتیب با اسامی Hero و Hero2 معرفی شوند. انتظار می‌رود یکی از مدل‌ها با پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و دیگری با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شود. گفته می‌شود کوالکام به تازگی نسخه‌ی جدیدی از نمونه‌ی اولیه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰  را برای سامسونگ فرستاده که نسبت به نمونه‌ی قبلی به مراتب عملکرد بهتری دارد.

هر دو دستگاه به حافظه‌ی پرسرعت UFS 2.0 مجهز خواهند شد که در حال حاضر روی گلکسی اس 6 و دیگر گوشی‌های رده‌بالای این کمپانی به کار برده شده است. به علاوه اطلاعاتی به سایت Sammobile رسیده که نشان می‌دهد سامسونگ راهی پیدا کرده تا بتواند از شیار کارت حافظه‌ی میکرواس‌دی در کنار حافظه‌ی یواف‌اس ۲.۰ بهره ببرد؛ ولی هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و این اخبار در حد شایعه است. برخی می‌گویند سامسونگ از دوربین دوگانه بهره می‌برد و عده‌ای معتقدند از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ISOCELL استفاده خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه