تولید پنل OLED منعطف محصول شرکت ال جی با همکاری گوگل،مایکروسافت و اپل

ال جی از سال ۲۰۱۸ تولید پنل های OLED منعطف را با همکاری کمپانی های گوگل، اپل و مایکروسافت آغاز خواهد کرد.

در ادامه با ما همراه باشید:

تولید پنل OLED منعطف محصول شرکت ال جی با همکاری گوگل،مایکروسافت و اپل, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنا بر گزارش‌های منتشرشده : ال‌جی در نظر دارد تولید انبوه پنل‌های OLED منعطف را از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کند. بر اساس گزارش وب‌سایت کره‌ای‌ etnews، ال‌جی این پنل‌های منعطف OLED را با همکاری سه کمپانی اپل، مایکروسافت و گوگل تولید می‌کند و در اختیار این کمپانی‌ها قرار خواهد داد. ال‌جی در نظر دارد در زمینه‌ی پنل‌های OLED منعطف با رقیب هم‌وطن خود، یعنی سامسونگ رقابت کند.

بنا بر شنیده‌ها؛ ال‌جی حتی یک نمونه از گجت مجهز به پنل OLED منعطف را نیز توسعه داده است. این گجت قابلیت تبدیل از گوشی هوشمند به تبلت دارد، به‌طوری که پنل OLED آن در لایه‌ی بیرونی قرار دارد و با بازکردن آن، گوشی هوشمند تبدیل به تبلت می‌شود. برآوردها نشان از این دارند که ال‌جی در جولای سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱.۷۵ میلیارد دلار برای توسعه‌ی این پنل‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

در گزارش مربوطه جزئیاتی از چگونگی همکاری ال‌جی با گوگل، اپل و مایکروسافت ارائه نشده است، حال آنکه بنا بر شنیده‌ها این سه کمپانی اولین خریداران پنل‌های منعطف ال‌جی هستند.

اخیرا شایعاتی در مورد اینکه سامسونگ از پنل منعطف OLED خود رونمایی خواهد کرد، منتشر شده است. این شایعه در پی اخباری در رابطه با رونمایی از دو گوشی هوشمند مجهز به پنل OLED منعطف منتشر شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي