تولید سریال حضرت موسی توسط سلحشور آغاز شد

تاريخ : 27 آبان

به تازگی خبرهایی مبنی ساخت سریال حضرت موسی نوسط فرج الله سلحشور برای شبکه یک سیما شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

تولید سریال حضرت موسی توسط سلحشور آغاز شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

فرج الله سلحشور کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت و تولید این سریال قرار است که در معاونت برون مرزی صداوسیما تولید شود.

این کارگردان  گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و در جلسات برگزار شده ساخت و تولید سریال «حضرت موسی(ع)» قرار است که در معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما تولید شود. در حال حاضر نگارش فیلمنامه سریال «حضرت موسی(ع)» در ۸۰  قسمت به پایان رسیده است که ۸ فیلمنامه سینمایی نیز از آن استحراج شده است.

او اضافه کرد: داستان تولد حضرت موسی(ع)، فرار ایشان به مدائن، ازدواج حضرت «موسی ع)» با دختر حضرت شعیب، داستان خضرنبی و حضرت موسی(ع) در دریا، داستان سوره بقره در قرآن و ماجرای گشتن گاو و زنده شدن و سخن گفتن مرده، برج فرعون و قاورن و داستان‌های دیگر شامل ۸ اثر سینمایی قوی این سریال می‌شوند که امیدوارم نسخه سینمایی آنها تولید شود.

کارگردان «یوسف پیامبر» تصریح کرد: محمد سرافراز رئیس رسانه ملی عزم خود را در ساخت این سریال جزم کرده تا سریال «حضرت موسی(ع)» به تولید برسد و اینکه آن  را کار کند از اولویتهای سازمان صداوسیما شده است.

سلحشور افزود: سازمان صداوسیما دوست دارد این سریال تولید شود اما عملا بودجه ای در اختیار سازمان قرار ندارد. در حال حاضر هم ما منتظر پاسخ مسئولین برای ساخت و تولید این هستیم.

«حضرت موسی(ع)» جزو سریال‌های الف ویژه صدا وسیما محسوب می‌شود که قرار است در ۷۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به ‌کارگردانی فرج‌الله سلحشور برای پخش از شبکه یک سیما تولید شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي