توطئه بر علیه لیلا حاتمی

حوادث دات نت: چند روز پیش و پس از زلزله در بوشهر برخی رسانه ها مطلبی را منتشر کردند و مدعی شدند این مطلب متعلق به لیلا حاتمی است.

توطئه بر علیه لیلا حاتمی

مطلب منتسب به لیلا حاتمی این بود:” یکی از بازیگران سینما مطلب تامل برانگیزی درباره زلزله دیروز بوشهر در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در صفحه منتسب به لیلا حاتمی بازیگر سینما، با قرار دادن عکسی از زلزله دیروز بوشهر در گوگل پلاس، در حاشیه این عکس نوشته شده: “روز ملی فناوری هسته ای، بوشهر”!.

خانم حاتمی در حالی زلزله کاکی بوشهر را به روز ملی فناوری هسته ای (۲۰فروردین) یا به عبارتی نیروگاه هسته ای بوشهر ربط داده که هیچ ارتباطی میان این دو وجود ندارد.

از سوی دیگر در حالی که انتظار می رود هنرمندان با افتخار از روز ملی فناوری هسته ای یاد کنند و پشتیبان حقوق هسته ای ملت ایران باشند، انتشار چنین مطالب سخیفی دور از شان یک ایرانی است.”

نکته اما اینجاست که پس از این اتفاق این بازیگر سینما اعلام کرد که نه در فیسبوک و نه کلا در فضای مجازی صفحه یا وبلاگ و سایتی ندارد که بخواهد در آن اظهار نظر کند.

گفتنی است سال گذشته نیز وقتی لیلا حاتمی در مراسم اسکارحضور یافت برخی افراد با شانتاژ تبلیغاتی به نوع لباس و پوشش وی ایراد گرفتند در صورتی که نحوه پوشش لیلا حاتمی در این مراسم مشکل خاصی نداشت.

لیلا حاتمی حتی زمانی که در جشنواره ای سینمایی در فرانسه نیز حضور یافت مورد بی مهری قرار گرفت.

به نظر می رسد دستهایی در کار است تا این هنرمند سرشناس سینمای کشورمان را به حاشیه بکشاند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه