توصیه های مهم به مسافران نوروزی

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 23 اسفند

توصیه های مهم به مسافران نوروزی را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

توصیه های مهم به مسافران نوروزی, پورتال خبری فرهنگی گهر

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق هموطنان و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند؛ علاوه بر نظارت‌های معمول، اقدام به تشدید کنترل‌ها در  قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس کرده است.

در همین راستا اکیپ­‌های بازرسی در قالب تیم­‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت‌­ها آنها اعزام شده است،که  با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

ستاد مرکزی از هموطنان تقاضا دارد ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کنند و دقت شود که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.

همچنین سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه روزی و شماره تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ۶۶۵۸۲۲۴۸ به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است. در ضمن هموطنان گرامی می توانند در استانها و شهرستان ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تماس حاصل کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي