توصیه امام صادق (ع) برای پسردار شدن

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 28 آذر

توصیه امام صادق (ع) برای پسردار شدن

توصیه امام صادق (ع) برای پسردار شدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

توصیه امام صادق (ع) برای پسردار شدن

از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

وی گفت: در وسائل الشیعه ج ۲۵ ص ۱۷۹ و ۱۸۱ و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می‌دهد. فرزندان را زیاد می‌کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می‌شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود  کاسنی زیاد بخورد.

این استاد دانشگاه افزود: در کتاب قانون، کتاب مخزن الادویه عقیلی و کتاب تحفه حکیم مومن تنکابنی و کتاب‌های دیگر نحوه خوردن کاسنی توضیح داده شده است که چگونه کاسنی را مصرف کنند و چند ماه قبل از بارداری مصرف شود؟ زن بخورد یا مرد؟ ولی به طور کلی خوردن عرق کاسنی هم اثر دارد.

کردافشاری ادامه داد: اما کاسنی که توصیه شده است مصرف شود،‌ سبزی کاسنی است و صبح زود قبل از طلوع باید چیده شود که هنوز شبنم روی آن است. امام رضا (ع) می‌فرماید کاسنی شفای همه بیماری‌هاست؛ بیماری در بدن نیست که کاسنی بر آن اثر نداشته باشد. کاسنی با شَبنمی که روی آن است مصرف شود و لطافت آن با خرد کردن و خشک کردن از بین می‌رود. کاسنی را از جای تمیزی که کاشته شده است و لطافت دارد، چیده شود.

وی عنوان کرد: برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین ۸۵ روز یا سه ماه قبل از لقاح کاسنی را مرد بخورد. همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود، البته مصرف مثل سیب، «به» و گلابی و کُندر در سالم بودن مزاج جنین اثر دارد.

این استاد دانشگاه افزود: مادری مراجعه کرده بود و از زردی نوزادش ۲ ماهه خود شکایت داشت، کاسنی تجویز کردم بعد از گذشت یک ماه، هم زردی نوزاد از بین رفته بود، هم تپل تر و با هوش شده بود، اینها همه از اثرات کاسنی است.

کردافشاری خاطرنشان کرد: برای پسردار شدن  مواردی را گفتیم، البته جنسیت به مزاج محیط رحم مادر هم ربط دارد و یک سری تدابیری است که محیط رحم خیلی گرم نشود، یا این که اگر سرد است، مقداری تعدیلش کنیم. محیط اگر مقداری اسیدی شود استفاده از بعضی میوه جات و برخی تدابیری که گفتیم، متعادل تر یا عکس آن را پدر و مادر انجام دهند، می‌تواند به سمت دختردار شدن پیش رود.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي