توزیع رسمی محصولات اپل در ایران

توزیع رسمی محصولات اپل در ایران

وال استریت ژورنال اعلام کرد: به نظر می رسد اپل در حال صحبت با توزیع کننده و وارد کنندگان محصولاتش در ایران است تا به جای باز شدن اپل استورها در ایران، محصولات این شرکت در ایران از طریق این نماینده‌ها به فروش برسد.

 

توزیع رسمی محصولات اپل در ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

توزیع رسمی محصولات اپل در ایران

وال استریت ژورنال در ۲۹ اکتبر اعلام کرد: مقاماتی رسمی از سوی اپل با توزیع کنندگانی در ایران در خصوص توزیع رسمی محصولات تحت عنوان نمایندگان فروش مذاکره کرده است.

در این گفتگو که در کوپرتینو انجام شده اپل امکانات و قابلیت‌های توزیع کنندگان ایرانی خود را برای فروش محصولات اپل تحت عنوان نمایندگی فروش مورد بررسی قرار داده است.  فعلا به جای باز شدن اپل استورها در ایران، محصولات این شرکت در ایران از طریق این توزیع کنندگان به فروش می رسد. مدلی که اپل پیش از این در کشورهایی در اروپا و آسیا برای فروش محصولاتش پیاده کرده است.

پیش از این در ماه می ۲۰۱۳ دولت آمریکا مجازات‌هایی را برای شرکت های آمریکایی که با ایران وارد معامله شوند وضع کرده بود اما این قوانین در حال تغییر هستند و بدین ترتیب این امکان وجود دارد که برخی ابزارهای الکترونیکی، نرم افزارها و ابزارهای ارتباطی توسط این شرکت ها به ایران فروخته شوند.

برداشتن محدودیت های مذکور که به واسطه تحریم ایران اعمال شده بودند می تواند برای اپل فرصتی مناسب باشد که با اعطای نمایندگی فروش به توزیع کنندگان ایرانی محصولات خود را در یکی از بهترین بازارهای خاورمیانه بفروشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي