تنبیه مرد هوسران، دردسرساز شد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 3 خرداد

افکارنیوز: روز بیست و ششم اردیبهشت امسال ماموران انتظامی شیراز هنگام گشتزنی در شهر به دو دختر جوان که با یک دستگاه خودروی پژو با سرعت بالایی در حرکت بودند، ظنین شده و آنها را زیر نظر گرفتند.

تنبیه مرد هوسران، دردسرساز شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماموران با بررسی پلاک خودرو متوجه شدند، این خودرو در شمال غرب تهران سرقت و دستور قضایی مبنی بر توقیف آن صادر شده است. ماموران انتظامی با اخطار به راننده پژو، خودرو را متوقف کردند و وقتی متوجه شدند آنها مدارک خودرو و مدارک هویتی شان را همراه ندارند، دو دختر جوان را بازداشت و به مرکز پلیس تهران منتقل کردند.

روز گذشته این دو دختر برای تحقیقات به شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ تهران منتقل و بازجویی شدند.

یکی از متهمان با اشاره به نحوه سرقت گفت: من و دوستم برای دیدن اقواممان از اصفهان به تهران آمدیم. شب حادثه قصد بازگشت به شهرمان را داشتیم که در غرب تهران با اصرارهای مرد جوانی، سوار خودرویش شدیم.

متهم اضافه کرد: راننده ما را به شام دعوت کرد و سپس از او خواستیم ما را به پایانه مسافربری برساند. اما در میانه راه متوجه شدیم او می خواهد ما را به مکان دیگری منتقل کند و نیت شومی در سردارد. بنابراین وقتی که راننده برای چند لحظه از خودرو پیاده شد، برای تنبیه کردن او تصمیم به سرقت خودرویش گرفتیم.

تنبیه مرد هوسران، دردسرساز شد

دختر جوان یادآور شد: من و دوستم خودروی وی را سرقت و شبانه از تهران به سمت شهرمان حرکت کردیم. اما از ترس این که مالباخته از ما شکایت کند و تحت تعقیب پلیس قرار بگیریم، از اصفهان به شیراز رفتیم پس از چند ساعت تصمیم گرفتیم با همان خودروی سرقتی به تهران آمده و آن را در یکی از محله ها رها کنیم تا پلیس خودرو را پیدا کند و تحویل صاحبش دهد و…

بنابراین گزارش، با اعتراف هر دو دختر جوان، برای آنها از سوی بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۲ تهران قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي