تنابنده خواننده لس آنجلسی شد! / عکس

فیلمبرداری سریال تازه داوود میرباقری با تغییر نام به “شاه گوش” همچنان ادامه دارد. سریالی کمدی که از اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و داوود میرباقری در آن با تعدادی مطرح ترین عوامل و بازیگران سینمای ایران همکاری کرده.

یکی از رسانه های نزدیک به مهران مدیری از حضور افتخاری مدیری در این سریال خبر داده هر چند این خبر از سوی سازندگان سریال تایید نشده اما عکسی از مدیری در پشت صحنه سریال در کنار داوود میرباقری و عبدالله اسکندری منتشر شده.

حضور اکبر عبدی در نقش کله پز و فرهاد اصلانی در نقش افسر و شباهت گریم محسن طنابنده به یکی از خوانندگان خارج از کشور از دیگر حواشی این سریال است. فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ،  مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری دیگر بازیگران شاه گوش هستند.

در روزهای گذشته مجله صبا خلاصه داستان کامل تری از این سریال منتشر کرده که به شرح زیر است:

اکبر عبدی کله پزی است که عشق اش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی کند.. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می کند.

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمتهای سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می گیرد؛ افسری که گوشهای تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.

دیگر عوامل شاه گوش عبارتند از:

داوود میرباقری( نویسنده و کارگردان)، مسعود پاکدل(مجری طرح)، عبدالله اسکندری (طرح چهره پردازی)، عظیم جوانروح (مدیر تصویربرداری)، سهیل نوروزی و مهدی افشار (تصویربرداران)، هومن کبیری (جانشین تهیه و مدیر تولید)، فردین خلعتبری (موسیقی متن)،مجید علی اسلام (طراح صحنه و لباس)، رشید دانشمند (مدیر صدابرداری) ،محمدرسول صادقی (مدیر روابط عمومی) و رسول نجفیان (مشاور کارگردان)، مهران برومند و سیذ محمد امامی(تهیه کننده)

* نخستین عکس ها از صحنه و پشت صجنه سریال تازه داوود میرباقری را در ادامه ببینید:

تنابنده خواننده لس آنجلسی شد! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تنابنده خواننده لس آنجلسی شد! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تنابنده خواننده لس آنجلسی شد! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تنابنده خواننده لس آنجلسی شد! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

منبع: کافه سینما

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه