تماس تصویری اینستاگرام

تماس تصویری اینستاگرام

به تازگی شبکه اجتماعی اینستاگرام، امکان جدیدی را به امکانات خود اضافه کرد. تماس تصویری اینستاگرام جدیدترین امکان اینستاگرام است.

تماس تصویری اینستاگرام

تماس تصویری به اینستاگرام آمد

بعد از حدود دو ماه، سرانجام شایعات تماس تصویری اینستاگرام رنگ و بوی حقیقت به خودشان گرفتند و از امروز این قابلیت برای بعضی از کاربران اینستاگرام فعال شده است. البته تماس تصویری اینستاگرام فعلا در مرحله تست به سر می برد و به زودی شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

اگر بروزرسانی جدید را دریافت کرده‌اید، حالا در بالا سمت راست بخش پیام های دایرکت هر کاربر یک آیکون جدید دوربین ظاهر شده است. کافیست روی آن کلیک کنید تا تماس ویدیویی برقرار شود. همچنین می‌توانید هنگام صحبت کردن، صفحه را کوچک‌تر کنید تا همزمان که حرف می‌زنید در اپلیکیشن هم بگردید.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، تماس ویدیویی تنها یک‌به‌یک نیست و کاربران به صورت گروهی نیز قابلیت این را دارند تا تماس تصویری بگیرند. به نظر می رسد تماس تصویری گروهی حداکثر از چهار نفر پشتیبانی می کند. در کنار اینستاگرام، فیسبوک تماس تصویری گروهی را برای واتس‌اپ نیز تایید کرد و عنوان نمود در آپدیت بعدی، این قابلیت به واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

اما تماس تصویری تنها قابلیت جدید اینستاگرام نیست و فیسبوک از طراحی دوباره صفحه Explore هم رونمایی نمود. در بروزرسانی جدید، اکنون در بالای صفحه این بخش چند گزینه همانند حیوانات، معماری و عکاسی وجود دارد و با کلیک روی آن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی متناسب با این موضوعات خواهید دید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام بخشی است که در آن تصاویر، ویدیوها و استوری های صفحات عمومی بر اساس علایق شما گردهم آمده‌اند. در بروزرسانی جدید، اینستاگرام می‌خواهد تا محتویاتی نزدیک‌تر به علایق‌تان را ببینید. بد نیست بدانید صفحه اکسپلور از زمان عرضه نسخه اولیه اینستاگرام، دستخوش تغییرات زیادی شده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه