تلویزیون برای نوروز 95 خود را آماده می کند

چیزی زیادی به سال جدید و نوروز 95 باقی نمانده است، تلویزیون هم برای اینکه اوقات خوشی را برای مردم رقم بزنند برای ساخت برنامه ها و سریال متنوع تلویزیونی دست به کار شدند.

تلویزیون برای نوروز 95 خود را آماده می کند

در فاصله ۴‌ ماه تا پایان سال ۹۴، گروه‌های تولید سریال‌های نوروز ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تا امروز تکلیف مجموعه‌های شبکه‌های یک تا۳مشخص شده است.

به‌نظر مي‌رسد مديران تلويزيون عزم خود را از همين امروز براي آماده كردن سريال‌هاي بهار آينده جزم كرده‌اند.

به رنگ دودكش

محمدحسين لطيفي كه رمضان امسال «تنهايي ليلا» را روي آنتن شبكه3 داشت، قصد دارد «فروشگاه بزرگ» را براي نوروز شبكه يك آماده كند.سيدمحمود رضوي درباره اين سريال به همشهري مي‌گويد: فروشگاه بزرگ درونمايه طنز دارد و با همان عوامل سريال «دودكش» توليد مي‌شود. البته سريال تازه لطيفي ادامه دودكش نيست اما گروه توليد آن مشابه هستند و اتفاق‌ها هم در يك فروشگاه بزرگ رخ مي‌دهد. از رضوي اين روزها سريال «نفس گرم» از شبكه يك پخش مي‌شود.

به طعم زعفران

شبكه2كه شب‌هاي پاييز را با سريال «كيميا» پشت سر مي‌گذارد، توليد مجموعه نوروزي «زعفراني» را به حامد محمدي نويسنده و كارگردان جوان سينما سپرده است.ايرج محمدي، تهيه‌كننده سريال به همشهري مي‌گويد: فيلمنامه زعفراني را سعيد جلالي و محمدي مي‌نويسند و پيش‌توليد از هفته دوم آذر آغاز مي‌شود. پروژه اواخر آذرماه كليد مي‌خورد تا زعفراني براي پخش در 14قسمت 45دقيقه‌اي در نوروز آماده شود.

محمدي درباره حضور فاطمه معتمدآريا و مهدي هاشمي در زعفراني هم مي‌گويد: براي انتخاب بازيگران هنوز رايزني هم نكرده‌ايم و خبرهاي مربوط به حضور اين 2بازيگر در سريال قطعي نيست.

به صرف ويلا

شبكه3 كه اين روزها «آسمان من» را در جدول پخش دارد و «در حاشيه» مهران مديري را براي فصل زمستان درنظر گرفته، از مدت‌ها پيش با مرضيه برومند براي توليد سريال نوروزي «ويلا» به توافق رسيده است. مهران مهام تهيه‌كننده سريال درباره آخرين وضعيت آن به همشهري مي‌گويد: پايان هفته جلسه برآورد بودجه برگزار مي‌شود و پيش‌توليد از هفته دوم آذر آغاز خواهد شد. نگارش فيلمنامه به قسمت پنجم رسيده و در اين فاصله با تنها بازيگري كه براي حضور در ويلا رايزني شده، سيامك انصاري است. از آنجا كه انصاري در فيلم تازه رضا عطاران هم بازي مي‌كند، بايد منتظر پايان كار او باشيم.

«پشت بام تهران» و « درحاشيه»؛ 2سريال زمستاني

بعد از پايان سريال «نفس گرم» محمدمهدي عسگرپور، بهرنگ توفيقي با سريال «پشت‌بام تهران» به شبكه يك مي‌آيد. اين سريال را سعيد نعمت‌الله نوشته و در 30قسمت روي آنتن مي‌رود. شبكه3هم براي ايام پس از عزاداري ماه‌هاي محرم و صفر، فصل دوم «در حاشيه» مهران مديري را در جدول پخش قرار داده كه توليد آن همچنان در فضاي زندان ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه