تعبیر خواب هواپیما ، دیدن هواپیما در خواب

تاريخ : 16 خرداد

تعبیر خواب هواپیما و یا تعبیر دیدن هواپیما در خواب

تعبیر خواب هواپیما ، دیدن هواپیما در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

دیدن هواپیما در رویا نشان دهنده تغییرات سریع و چشمگیر زندگی است. هواپیما به دلیل پرواز در ارتفاع زیاد نمایانگر ریسک کردن، ایده‌ها و افکار جدید، امیدها و طرح‌های شکننده و آسیب پذیر است. در برخی مواقع و بسته به شرایط زندگی افراد این رویا می‌تواند هشداری در رابطه با ترس و اضطراب بیننده خواب باشد. تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا می‌گوید هواپیما بیانگر داشتن قدرت برای اعمال تغییر موقعیت یک شخص و یا داشتن نفوذ و سلطه بر دیگران است.

در جایی که شخص در خود احساس توانایی تغییر موقعیت، میل به تغییر روش زندگی و رهایی از اوضاع و موقعیت کنونی زندگی را دارد در رویا هواپیما مشاهده خواهد کرد.
اما باید در نظر داشته باشیم که احتمال سقوط هواپیما نیز هست، پس تا زمانی که هواپیما روی زمین نیامده نباید احساس امنیت کنید. نقشه‌های شما برای آینده، امیدها و عشق و تلاش شما ممکن است با اتفاقی ناگوار به تراژدی ختم شود.

تعبیر خواب هواپیما جنگی

دیدن این نوع هواپیما در خواب در رابطه با احساس مورد هجوم قرار گرفتن به واسطه شک و تردید یا انتقاد از خود یا انتقاد از جانب دیگران است

تعبیر خواب فرود آمدن هواپیما

فرود آمدن نشان دهنده این است که به بن بست رسیده‌ و نمی‌توانید راه به جایی ببرید. نا امیدی، امیدها و نقشه‌های شما ناکام مانده‌اند.

اشکال در فرود آمدن هواپیما در خواب چه تعبیری دارد؟

این نوع خواب‌ها نمایانگر مواجهه با سختی در رسیدن به اهداف و یا دشواری در رسیدن به مقاصد با شیوه‌های واقع بینانه، اضطراب درباره اینکه موج رویدادهای زندگی شما را به کجا می‌برد، احساس اینکه زمام امور از دستتان خارج شده است می‌باشد. ترس از اینکه آلت دست شخص دیگری شده‌ باشید در رویا خود را به صورت اشکال در فرود نشان می‌دهد.

تعبیر خواب سقوط پی در پی هواپیما

این رویا نشانه احساس اضطراب و بد افتادن به دل شخص درباره نتیجه منفی کاری است که در جریان است، احساس شکست و یا گناه، هراس از نتیجه یک پروژه نیز همین معنی و مفهوم را داراست.

تعبیر خواب هواپیما سوار شدن

سوار هواپیما شدن همانا استعاره‌ای از عزم تغییری بزرگ و سریع در راه و روش زندگی است. گاهی با هواپیما به دنیایی ناشناخته و سرشار از فرصت‌های تازه سفر می‌کنیم، بنابراین هواپیما در رویا نماد تغییر است. نمادی از پرواز کردن به سوی ناشناخته‌ها، فرصت‌ها و امکانات دور از نظر.
مسافرت با هواپیما نشانه گام برداشتن به سوی استقلال، ترک کردن خانه یا دوستان، ترقی کردن، پیدا کردن راهی برای گریختن از دشواری‌ها و یا شرایط گذشته است. از این راه شخص از محدودیت‌های دست و پاگیر محیطی، نژادی، خانوادگی و غیره فراتر می‌رود. این قدرت ذهن ماست که به او اجازه می‌دهد ماورای همه این‌ها به پرواز درآید.

تعبیر خواب هواپیمای خصوصی

نشان دهنده تمامی فعالیت‌های خصوصی شخص و طرح‌هایی که به دیگران ربطی ندارد.

دیدن رویای هواپیمای درهم شکسته یا سقوط کرده

این خواب نگرانی از شکست خوردن، اضطراب درباره جاه طلبی و ماجراجویی که در زندگی شخص راه یافته، از دست رفتن اعتماد به نفس و تعادل روانی، هشداری درباره پروژه کاری، آرزوهای و امیدهای درهم شکسته را نشان می‌دهد.
تماشای هواپیمایی که با امنیت کامل در حال فرود آمدن است بیان کننده بازگشت اعمال، گفتار و انرژی‌هایی است که از سوی فرد به دنیای بیرون فرستاده شده است.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي