تعبیر خواب آهنگ و رقصیدن ، خواب رقصیدن دیدن

تعبیر خواب آهنگ و رقصیدن و یا تعبیر دیدن آهنگ و رقصیدن در خواب

آهنگ و موسیقی در رویا به معنای نواختن احساسات نامحسوس و نیروهای درون ما، وقوف و ادراکی که تعریف آن دشوار است. به طور کلی و از نظر نمادی موسیقی یا آهنگ بیانگر تاثیر هشیاری گسترده تر بر زندگی ماست.

تعبیر خواب آهنگ

آنلی بیتون گوید: اگر خواب ببینیدبا ارگ آهنگ دلپذیری را می‌نوازید، علامت آن است که از آسایش دنیوی بهرمند می‌گردید و امتیازات اجتماعی زیادی به دست می‌آورید.

تعبیر خواب رقصیدن با آهنگ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینیم که کسی جاز می زند و خودش به آهنگ آن می‌رقصد و پای می‌کوبد یا شما با آن همراهی می‌کنید و پای می‌کوبید عملی خلاف و گناهی بزرگ مرتکب می‌شوید و انجام می‌دهید که غم و غصه و رنج و اندوه می‌آورد و یعنی ندامت می‌کشید.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید با آهنگی تند می‌رقصید، علامت آن است که در زندگی کمتر طعم شادی را می‌چشید.
  • اگر خواب ببینید سیاهپوستان با آهنگی تند مشغول رقصیدن هستند، نشانه آن است که سرخوشی شما تحت الشعاع نگرانی‌هایی بیهوده قرار می‌گیرد.
  • اگر در خواب یکی از دوستان خود را در حال رقص با آهنگی تند ببینید، علامت آن است که همان دوست صاحب روحیه ای شاد و پرامید خواهد شد.
  • بالرین ها در حال رقص با آهنگی تند در خواب، نشانه آن است که در زندگی سرگرم کارهای بیهوده می‌شوید، و هدف ثابتی برای خود در نظر نمی‌گیرید.
  • اگر در خواب دیدید که با آهنگ تندی می‌رقصید، علامت آن است که در زندگی خود کمتر شادی و خوشحالی برایتان پیش خواهد آمد.

تعبیر خواب خواندن آهنگ

لیلا برایت می‌گوید: اگر خودتان را در حال خواندن آهنگ ببینید، موقعیتی را که قبل از این در جامعه داشتید، از دست خواهید داد.

تعبیر خواب آهنگ سازی

برایت گوید: اگر خود را در حال آهنگ سازی ببینید، دوستان ناباب زیادی دور و بر شما را خواهند گرفت. دیدن آهنگ ساز در خواب، به معنی عشق دائم و بسیار صادقانه می‌باشد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه