تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ

تاريخ : 5 بهمن

گورخر از توانایی دفاع زیادی برخوردار نیست و این عامل سبب تصاویر ناراحت کننده و غم انگیزی شده که در ادامه می بینید

دشانسی بیشتر از این نمی‌شود، وقتی پس از یک نبرد سخت برای مرگ و زندگی از میان آرواره‌های یک کروکودیل گرسنه فرار کنی اما مرگ آنسوی رودخانه تو را به چنگ بیاورد؛ این‌ها توصیف تصاویری است که یک عکاس حیات وحش به شکل اتفاقی شاهد آن بود.

“اینگو گرالچ” عکاس طبیعت و حیات وحش زمانیکه برای عکاسی از حیوانات به منطقه حفاظت شده “ماسایی مارا” در کنیا رفته بود به دنبال عکاسی از “رودخانه مرگ” عازم منطقه شد. رودخانه “مارا” در کنیا که محل عبور گورخرها و گاومیش‌ها برای رسیدن به مراتع و چراگاه جدید است به خاطر داشتن کروکودیل های غول پیکر به رودخانه مرگ شهرت دارد.

گورخرها و گاومیش‌هایی كه در پارك وحش ماسایی مارا در كنیا زندگی می كنند اما چاره‌ای جز عبور از میان کروکودیل ها ندارند. در فصل مهاجرت این جانوران كروكودیل ها انتظار آنها را می كشند و گورخرها و گاومیش‌های برای فرار از مرگ به طور گروهی وارد رودخانه شده و با حداكثر سرعت و به سمت خشکی حرکت می‌کنند.

“اینو گرالچ” نیز برای ثبت این لحظات هیجان انگیز به کنار رودخانه مارا آمد و جدال مرگ و زندگی یک گورخر را شاهد بود. سوژه ای که او موفق به عکاسی شد یک گورخر ماده و فرزندش بود که هنگام عبور گرفتار آرواره یک کروکودیل می‌شود و به سختی برای رهایی تقلا می‌کند. عکاس در ذیل عکس‌هایی که در “کترز” منتشر کرده نوشته درست زمانی که با هیجان تلاش گورخر برای رسیدن به ساحل را دنبال می کرده متوجه یک قلاده پلنگ می شود که در خشکی انتظار می‌کشد. گورخر با خیزی بلند در حالیکه خون از گلویش می‌ریزد خود را به خشکی می رساند اما دیگر ضعیفتر از آن است که بتواند از چنگ پلنگ رها شود. پلنگ گلوی او را می‌گیرد و لحظه ای بعد حیوان تسلیم می‌شود؛ در حالیکه تمساح برای تقسیم غنیمت به خشکی می‌آید فرزند گورخر مادرش را رها کرده و دور می‌شود.

تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر تصاویر ناراحت کننده از شکار گورخر توسط کروکودیل و پلنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي