تصادف هولناک کاميون و پرايد در جاده کرج

برخورد يک دستگاه کاميون حامل خاک و مصالح ساختماني با يک پرايد، جان زن و مردي ميانسال را گرفت.

تصادف هولناک کاميون و پرايد در جاده کرج

با بيان اينکه وقوع يک مورد حادثه شديد رانندگي از طريق تماس‌هاي مکرر مردمي در ساعت 22:20 شنبه شب به سامانه 125 اطلاع داده شد، افزود: به دنبال اعلام ستاد فرماندهي، آتش‌نشانان ايستگاه 59 و گروه نجات سه را به محل اعلام شده واقع در مسير شرق به غرب جاده قديم کرج، بعد از سه‌راه شهريار اعزام کرد.

وي افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در لاين کندروي اين بزرگراه، يک دستگاه کاميون حامل خاک و مصالح ساختماني در حال حرکت بوده که ناگهان به شدت با يک دستگاه سواري پرايد برخورد کرده است.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه شدت حادثه به حدي بود که دو خودرو به حاشيه بزرگراه منتقل شده و سواري پرايد به داخل جوي آب افتاده بود، افزود: بخشي از کاميون کاملا روي سواري پرايد قرار گرفته بود و راننده و ديگر سرنشين اين خودرو نيز در کابين محبوس شده بودند.

ملکي اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان با ايمن‌سازي محل، اقدامات خود براي خارج کردن دو فرد محبوس در سواري پرايد را آغاز کرده و پس از برش کابين اين خودروي سواري، افراد حادثه ديده را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحويل دادند.

وي با بيان اينکه عوامل اورژانس پس از بررسي علائم حياتي، مرگ اين زن و مرد که هر دو حدود 45-40 سال سن داشتند را تائيد و اعلام کردند، گفت: پس از آن آتش‌نشانان به کمک جرثقيل، کاميون را به حالت اوليه بازگردانده و اقدام به بازگشايي مسير و جمع کردن خاک و مصالح ساختماني ريخته شده بر سطح زمين کردند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه در پي اين حادثه ترافيک سنگيني در اين بزرگراه حاکم شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان در ساعت 10 دقيقه بامداد به عمليات خود در اين محل خاتمه دادند.

به گفته ملکي، علت قطعي اين حادثه از سوي عوامل پليس راهنمايي و رانندگي، بررسي و اعلام خواهد شد.

منبع:خبرپو

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه